Reebok lanceert ‘I Am What I Am’-campagne

24 maart 2005, 06:42

TV-commercial 'I Am What I Am' van ReebokReebok’s nieuwe campagne I Am What I Am ging begin deze week in Europa in premi?re. De grootste reclame-campagne in meer dan tien jaar van het sportmerk aldus Adformatie.

I Am What I Am werd gemaakt door reclamebureau mcgarrybowen in New York. De campagne moet jonge mensen aansporen om hun eigen individualiteit te omarmen door moderne helden, onder wie rap-icoon 50 Cent, filmster Lucy Liu en topsporters Kelly Holmes, Andy Roddick, Allen Iverson en Iker Casillas, te ‘huldigen’.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Eef Por

    Hallo,

    Als de spullen net zo goed zouden zijn dan de reclame zouden jullie iets fantastisch kunnen zijn.

    Eef Por


    16 juli 2007 om 14:05

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!