Scarlet One onbereikbaar

11 mei 2005, 02:45

Scarlet One lijkt het succes van haar campagne met Beau te hebben onderschat. Het beschikbaar aantal servicemedewerkers staat niet in verhouding tot het aantal aanvragen, waardoor het callcenter regelmatig onbereikbaar is. Ook blijkt bij nieuwe klanten frequent het oude kabel- en telefoonabonnement reeds te zijn opgezegd, terwijl de aansluiting via Scarlet One nog niet (goed) werkt. De consumentenbond heeft diverse klachten binnengekregen en stelt een nader onderzoek, zo was te horen bij BNR Nieuwsradio.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    at

    Beau!


    11 mei 2005 om 03:57
    S.J. Altman

    kan je wel zeggen ja. Ik wacht al 5 maanden op aansluiting, heb bakken met geld weggebracht (wachtlijsten van 40 mensen voor je!!) met bellen om te vragen hoe ver ze ermee zijn, maar krijg altijd het bericht dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld, wat dus niet gebeurt. Kan niet eronderuit want dat is contractbreuk en levert je een boete op van 200 euro!! Moet je ook maar hebben he.. Ik ben buiten mezelf van kwaadheid hierover maar dat lost ook niks op, helaas.


    26 september 2005 om 08:47
    Bea

    Voor mij geldt precies hetzelfde, maar ik heb een nummer van die PR Dame ( die die lode loekie heeft opgehaald bij Radar!) 06 38 180 150


    14 februari 2006 om 09:42

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!