Surfgedrag blijft mistig

22 december 2003, 10:53

Kijk-, luister- en oplagecijfers zijn over het algemeen vrij beschikbaar, maar de meeste internetsites houden hun bezoekcijfers geheim. En als er al cijfers worden gegeven dan zeggen die meestal weinig aldus Fransisco van Jole afgelopen zaterdag in de Volkskrant.

Op typische wijze probeert Jole de onderzoeksresultaten van Multiscope te verklaren. Vreemd dat hij geen woord schrijft over STIR.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    Die man weet toch ook niets van online media, waarschijnlijk ook nooit van STIR gehoord. Is na de hype en zijn bitmagic avontuur ondergedoken en komt nu weer eens vreemd commentaar leveren. Wat mij betreft mag deze man gewoon zijn mond houden als hij niet weet waar hij het over heeft.


    22 december 2003 om 11:58
    media

    Je slaat de spijker op zijn kop! Heb je toevallig het artikel ook gelezen? Wat een onzin hij allemaal bij elkaar schrijft, ongelooflijk!

    Wat ik op zich wel weer aardig vindt van zijn artikelen is dat het mijzelf aan het denken zet. Ook nu weer. Blijkbaar is het in de “gewone mensen wereld” onvoldoende duidelijk wat er gaande is op het gebied van online media. Wellicht wordt het tijd dat we ons meer gaan richten op de buitenwereld. Iedereen die Emerce leest weet inmiddels wel wat bedoelen. Toch?


    22 december 2003 om 12:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!