Unieke openingsstunt Apple Store in Tokyo

25 oktober 2005, 16:10

Unieke openingsstunt Apple Store in Tokyo

In Tokyo heeft Apple een aardige marketingstunt uitgehaald op een metrostation. Ter promotie van de vierde Japanse Apple Store is er een enorme poster opgehangen waaraan plastic iPod Nano’s hangen. Tussen de stromen mensen door worden er weer nieuwe exemplaren opgehangen. Op de achterkant van de plastic exemplaren staat een internetadres waar gratis wallpapers van de iPod Nano voor de mobiele telefoon gedownload kunnen worden.

Foto’s van de unieke stunt zijn te vinden op de persoonlijke Flickr-pagina van Purprin.

Peter Garama volgt aan de Universiteit van Tilburg de masteropleiding Bedrijfscommunicatie en Digitale Media. Daarvoor heeft hij aan Avans Hogeschool te Breda bedrijfskundige informatica gestudeerd. Hij verdiept zich sinds een aantal jaren in interactieve media. Naast zijn studie neemt Peter deel aan het bestuur van Generation Next, een vereniging voor studenten en young professionals die zich vanuit hun studie en/of werk actief bezig houden met interactieve media.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Stijn

    Waarom niet die plastic Ipod laten inleveren in de winkel en 10% korting ontvangen op een echte Ipod Nano..


    25 oktober 2005 om 20:28
    Martijn

    Waarom soms niet stiekem er een echte tussen hangen…


    26 oktober 2005 om 04:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!