Update in één dag jouw marketingkennis over social & digital! #adv

6 november 2019, 09:58

Op 21 november staat er weer een berg inspiratie voor je klaar tijdens Digital Marketing in 1 Day: met keynotes van Sara Dol, de 17-jarige TikTok creator met 1,6 miljoen volgers, en Michael Tchong, trendwatcher uit Amerika. Leer van aansprekende merken zoals VanMoof, Omron, Rabobank, Weleda, Exact en TOTO, en ga naar speciale B2B-sessies, workshops en stand-up-sessies tijdens de lunch. Mis het niet! Iedere bezoeker ontvangt gratis een exemplaar van het nieuwste boek ‘Digital Marketing Pinball’ van Daniël Markus! Bestel nu jouw ticket met code DIMMFACT50 en ontvang ook nog 50 euro korting.

Meld je aan

Mediabedrijf CustomerTalk ontwikkelt communities en content rondom een aantal specifieke bedrijfsvraagstukken. Door onze niche aanpak kunnen we de diepte in gaan over specifieke onderwerpen en stellen zo ons publiek in staat met onze onafhankelijk informatie en diensten betere (strategische) bedrijfs- en/of investeringsbeslissingen te nemen. Tevens brengen wij vraag en aanbod bij elkaar zodat wij ook waarde kunnen leveren aan aanbieders van oplossingen en diensten rondom deze bedrijfsvraagstukken. CustomerTalk biedt deze dienstverlening via meerdere titels en evenementen, waaronder CustomerTalk (het voormalige ITcommercie), Bijgespijkerd, The Best of Global Digital Marketing, Customer Experience & CRM in 1 Day, Digital Marketing & Social Strategy in 1 Day en Leadgeneration in 1 Day. Alle titels zijn handelsnamen van Lumido Business Media.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!