USA: 54% legitieme e-mail direct naar spambox

13 juni 2005, 03:18

Uit onderzoek van Pivotal Veracity blijkt dat maar liefst 54% van alle opt-in e-mail rechtstreeks in de prullenbak verdwijnt. En daar zijn bijvoorbeeld de Wall Street Journal, het Rode Kruis en de Amerikaanse belastingdienst helemaal niet blij mee.

Op MarketingSherpa lees je hoeveel problemen e-mailers hebben met HotMail, Yahoo en GMail. Compleet met een pdf-je (476 KB) vol mooie grafiekjes.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    Het is een jammerlijk terugkerend verschijnsel waarbij men blijkbaar nog steeds niet begrijpt dat de ontvanger bepaalt of iets wel of geen spam is.


    13 juni 2005 om 08:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!