Use tools, feel human

27 maart 2006, 19:23

Ask.com heeft een aantal Tv-spots gelanceerd. Hierbij wordt de evolutie van zoekmachines vergeleken met de evolutie van de mensheid. De apen gebruiken nog steeds een ‘gewone’ zoekmachine en de mensen gebruiken Ask.com

Café - television screen capture

Via: The Ask.com Blog

Marketeer voor betekenisvolle bedrijven.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Arash

    Is hier een flash, avi, mpg of andere formaat van?


    27 maart 2006 om 19:53
    media

    Inderdaad grappige commercials!

    Waarom zou je deze in een ander formaat willen dan .mov Arash? Je kunt het toch downloaden en dan zelf omzetten in willekeurig ander formaat (indien gewenst)?

    Btw, zag je email voorbij komen; hoop vandaag mij mailbox (eindelijk) af te werken!


    28 maart 2006 om 04:09
    Arash

    Zowel met Quicktime 7, als Quicktime Alternative 1.69 kan ik het niet afspelen. Beide vragen om aanvullende codes, maar kunnen het niet downloaden. Hierdoor krijg ik geen beeld, maar alleen geluid.

    Overigens denk ik dat ASK meer mensen zou kunnen bereiken als ze het afspelen zo simple mogelijk zouden houden. Het maakt de drempel om het te bekijken juist groter als mensen er extra werk voor moeten doen (zoals omzetten naar andere formaat of codes downloaden).


    28 maart 2006 om 05:37

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!