Weblogs, de volgende marketing killer app?

16 augustus 2004, 06:27

Interessant artikel van Michael Singer met als titel Blogs: The Marketing Killer. Als voorbeelden noemt Singer de corporate weblogs van hard- en softwarebedrijven zoals Microsoft, HP, Dell, Sun en Macromedia. Early adaptors zoals we dat noemen, maar we zullen in de komende jaren steeds meer bedrijven zien die weblogs gebruiken als PR-instrument naar de pers, (potentiele) klanten en potentiele werknemers.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    eisema

    ben benieuwd, zakelijk gebruik van RSS-feeds is prima, maar dan ook nog weblogs? Da’s toch iets anders dan forums en dient wat mij betreft ligt en luchtig te blijven!


    19 augustus 2004 om 18:47

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!