Week 26/2013 Viral Friday: Pepsi Max, NeverWet & Sesame Street

28 juni 2013, 13:29

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare en ViralBlog, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Pepsi Max, NeverWet & Sesame Street. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Pepsi Max & Dynamo present: “Bus Levitation” #LiveForNow

Een coole stunt door de Engelse goochelaar Dynamo voor Pepsi Max. Met behulp van een traditionele dubbeldekker heeft hij een first-class ticket als toerist door de stad Londen. De geweldige video heeft al 2.8 miljoen views in maar vier dagen!

NeverWet Arrives – Hands-On Product Demonstration

Hier komt de nieuwste uitvinding genaamd NeverWet. Een chemisch goedje in de vorm van een spuitbus dat op elk product kan worden gespoten, dit goedje stoot water, modder, ijs etc. af en houdt het schoon. Check de demonstratie video die al 2 miljoen views heeft in maar een paar dagen. Wij vragen ons eigenlijk af – hoe kreeg jij die smerigheid in eerste instantie van je kleding af!?

Sesame Street: James Gandolfini Talks About Feeling Scared

Dhr. James Gandolfini is vorige week helaas overleden en als eerbetoon aan deze geweldig acteur heeft Sesamstraat een video vrijgegeven van een clip uit het jaar 2002. In de video toont James aan dat het OK is om bang te zijn. Een mooi eerbetoon dat al 1.6 miljoen views heeft in één week tijd.

Nike Basketball & LeBron James | Leave a Message

Als je een grote fan bent van LeBron James komt dat goed uit aangezien Nike het mogelijk heeft gemaakt om hem persoonlijk te feliciteren. Na de 7e wedstrijd tegen de San Antonio Spurs vorige week werd Miami kampioen en kreeg LBJ de MVP award. Bel (305) 757-2226 en spreek een voicemail in om hem te feliciteren. Geweldig idee van Wieden + Kennedy met al 1.3 miljoen views in één week.

Molson Canadian – The Beer Fridge

Mensen in Europa kennen geen Canadese bieren. Molson wou dit veranderen, natuurlijk op een creatieve manier. Hoe dan precies? Door rode koelkasten te plaatsen op verschillende plekken in Europa. Wat zit erachter? Check de video ;), die ondertussen al 1.2 miljoen views heeft in een paar dagen. Als je meer wilt weten, bekijk hoe de koelkast is gemaakt!

Rudi de Groot
Content Marketeer bij SDIM

Creatief en innovatief met een grote passie voor content- en socialmedia-marketing.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!