Word sponsor van het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015!

14 maart 2014, 10:29

Momenteel is een flink aantal bloggers en andere experts aan het schrijven voor het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015, onder redactie van Marketingfacts-collega Danny Oosterveer. Al sinds 2006 publiceren we jaarlijks dit naslagwerk voor iedereen die met online marketing te maken krijgt. Het boek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing van het afgelopen jaar. In meer dan 300 pagina’s leggen we per onderwerp uit wat het inhoudt, waar de markt op dit moment staat en blikken we vooruit met verschillende trends. Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in de komende editie van het Marketingfacts Jaarboek diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen.

Indeling

Het Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 is verdeeld in dertien hoofdstukken, te weten:

  1. E-business
  2. Advertising
  3. Affiliate
  4. E-mail
  5. Search
  6. Mobile
  7. Social media
  8. Video
  9. Branding & PR
  10. E-commerce
  11. Usability & design
  12. Customer service
  13. Analytics

Elk hoofdstuk beslaat drie delen, te weten:

  • wat is het;
  • waar staan we;
  • waar gaan we naartoe?

Daarnaast voegen we bij diverse hoofdstukken cases, praktische how-to’s en interviews met experts toe. Zo geeft het M! Jaarboek 2014-2015, dat begin juni 2014 zal verschijnen, een flinke update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Mogelijkheden

Voor een selecte groep sponsoren bieden we verschillende mogelijkheden om zichtbaarheid te creëren. Met een eerste oplage van meer dan 5.000 stuks bereik je een groot gedeelte van de online marketeers en beslissers aan klant- en bureauzijde. Daarnaast maken scholen ook gretig gebruik van de kennis die we in het boek verwerken.

Bovendien verschijnt het Marketingfacts Jaarboek dit jaar voor de eerste keer ook in een digitale versie (ePub 3).

De mogelijkheden voor profilering bestaan uit o.a.

  • een advertentie bij een hoofdstuk naar keuze (zie bovenstaande afbeelding);
  • een case in een hoofdstuk naar keuze;
  • jaarboeken met een custom cover;
  • een boekenlegger in alle gedrukte jaarboeken;
  • de afname van meerdere exemplaren tegen een scherpe prijs.

Vind je dat jouw organisatie relevant is voor de lezers van het Jaarboek? Of wil je meer informatie over andere sponsormogelijkheden? Neem dan contact met mij op via emile@marketingfacts.nl!

Emile Peters
Partnerschappen en Business Development bij Natuurmonumenten

Houdt zich binnen Natuurmonumenten bezig met samenwerking met bedrijven. Is vanuit het team betrokken bij de programma’s Oerrr en Natuursport. Is daarnaast verantwoordelijk voor accounts als Menzis, IKEA, Chaudfontaine, Arval en Europcar. Zou het liefst als fotograaf alle ensembles – gebieden en gebouwen – van Natuurmonumenten vastleggen. Om daarna boswachter op Texel te worden. Was in het verleden onder andere Managing Director van Marketingfacts.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!