Yes! Yes! Yes!

29 april 2005, 03:30

imageProcter & Gamble heeft voor de lezers van de (Engelse) Marie Claire een verrassing in het nieuwste nummer. In de advertentie voor Herbal Essence is een geluidchip opgenomen, waardoor bij het omslaan van de specifieke pagina de bekende Yes!Yes!Yes!-kreet uit de TV-commercial wordt afgespeeld.

Op zich leuk en creatief totdat je over een paar maanden dit nummer van de Marie Claire in de wachtkamer van de dokter leest 😉 (via: 31stsecond.nl)

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Anne

    Ongelooflijk! Dat ze nu net iets doen met één van de meest irritante reclamespots van het moment. P.S. Ik heb recht van spreken, want ik ben vrouw (en dus doelgroep). Brrrrr. Het idee an sich is wel leuk trouwens, maar dit terzijde.


    29 april 2005 om 05:07
    Michiel

    When Harry met Sally, in de leesmap bij de afhaalchinees. Giechelende kinderen en de vrouw die naast je zit krijgt een rode kop.


    29 april 2005 om 05:20
    BS

    fatsoenlijk geld uitgeven aan online advertising doen ze niet, maar dit wel….


    29 april 2005 om 07:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!