Je bekijkt een artikel van

Zet jouw marketingcampagnes efficiënter en effectiever in #adv

1 april 2021, 08:55

De beslissingen die consumenten maken worden voornamelijk aangestuurd door onbewuste processen in het brein. Consumenten zeggen vaak het één en doen toch het ander. Dat is niet omdat ze liegen, maar omdat ze slechte voorspellers zijn van hun eigen gedrag. Met behulp van neuromarketing kan je het gedrag van de consument beter begrijpen en voorspellen. Je krijgt namelijk zicht in welke intuïtieve, emotionele en onbewuste processen zorgen voor het gedrag van een consument. Met deze kennis kan je jouw marketingcampagnes veel efficiënter en effectiever inzetten. Ben je benieuwd hoe je jouw marketingcampagnes effectiever kunt maken? Doe dan mee aan de NIMA Mastercourse: Neuromarketing van 6 april.

Schrijf je nu in

NIMA is het Nederlands Instituut voor Marketing, een beroepsvereniging voor professionals in het marketingvak. We bieden marketeers de gelegenheid elkaar te ontmoeten en van elkaar te leren op verschillende niveaus: omdat ze in dezelfde specialisatie hebben, omdat ze in elkaars directe omgeving werken of omdat ze op een vergelijkbaar niveau functioneren. NIMA heeft een divers aanbod (bij-) scholing en opleiding via korte eigen marketingtrainingen en is bekend als het instituut waar je examen kunt afleggen op NIMA A-, B- of C-niveau. NIMA is aangesloten bij de European Marketing Confederation. Sluit je aan bij NIMA!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!