Zet hem op tien

20 april 2005, 03:45

De kogel is door de kerk. John de Mols’ nieuwe zender gaat Tien heten. De site is inmiddels in de lucht op www.tien.tv hetgeen overigens een kopie is van denieuwezender.nl.

Het domein is al geregistreerd vanaf 2001, maar is waarschijnlijk overgekocht, want de merknaam ‘Tien’ is pas afgelopen vrijdag geregistreerd bij het Benelux Merkenbureau. tvtien.nl en tientv.nl zijn eveneens op 15 april geregistreerd. Wellicht dat de eigenaar van www.tien.nl nog een leuke deal kan maken?

Bron: Geenstijl

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

5 Reacties

    Moordkuil

    Ole… tv 10 gold gaat eindelijk van start!


    20 april 2005 om 04:42
    Kasper Katje

    Whow, wat een krachtige naam… NOT

    Tijd dus om 10eke de Nooij haar eigen para-abnormale show te geven. Verder krijgen we natuurlijk de 10 heftigste sportmomenten v/d week enz.

    *kuch*


    20 april 2005 om 06:15
    Anders

    De reclameborden met “tien.tv” , “tv=tien”, “tien” etc staan bij de bekerwedstrijd Feyenoord-PSV (nu op SBS6) al aan het veld.

    Maar belangrijker nog: Feyenoord staat voor 😉

    ff afkloppen


    20 april 2005 om 17:11
    media

    Dus SBS maakt onbedoeld reclame voor Tien? Zullen ze leuk vinden bij SBS 😉


    20 april 2005 om 18:42
    tien meijers

    Laatst zag ik mijn naam de hele avond voorbij razen. Het was een voetbalwedstrijd in de Kuip. Wat later hoorde ik dat dat de nieuwe zender van de Mol was. Ik heb zelf hoge verwachtingen van de zender. Alleen jammer dat er alleen BNers in dienst worden genomen. Ikzelf zit momenteel in een re-integratietraject en ik ben zonder pardon gewoon verplicht een baan te zoeken. Nou ben ik geen BNer en al helemaal geen presentatrice, maar ik moet zeggen dat de lichte drang van bovenaf werkt, want verdomd, ik wil een leuke baan en er dan flink tegenaan. Dus het enige wat mij let om te solliciteren is mijn onervarenheid, en misschien mijn leeftijd.

    Maar waarom weer een Bridget Maasland, komen we dan nooit van haar af? Leuke meid hoor, daar niet van, maar ze heeft mij nog nooit verblijd met een programma waar ik nou echt voor ben gaan zitten. Zoals bijvoorbeeld Vanessa |Warwick met Headbangers Ball op MTV early ninetees, of een programma over kennis en wetenschap zoals Astrid Joosten. Ze wil te sexie zijn en dan dat domme witte haar.

    Laat maar. Je moet mij een keer zien. Natuurlijk heb ik een lichtelijk tot redelijk Rotterdams accent, maar ik ben genegen wat spraakles te nemen, mits niet tot in het ridicule. Groeten; Tien uit 010


    28 mei 2005 om 19:39

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!