Ronald Voorn MSc RM

Senior docent en onderzoeker Lectoraat Marketing & Customer Experience, adviseur, toezichthouder Hogeschool Utrecht / UTwente

Ronald Voorn MSc RM
  • 44 posts
  • 121 reacties

Na een carrière in advertising, marketing en management, waarvan 15 jaar in het buitenland bij onder meer Heineken, keerde Ronald in 2011 met zijn vrouw terug naar Nederland om weer dichter bij hun drie dochters te kunnen zijn en te gaan studeren. Hij hoopt binnenkort zijn PhD te behalen op het gebied van consumentenpsychologie met het onderwerp hoe merkwaarden het consumenten gedrag beïnvloeden. Sinds 2011 is hij senior docent en onderzoeker aan de HU binnen het lectoraat Marketing en Customer Experience alsmede docent in het masterjaar aan de Universiteit Twente. Daarnaast is Ronald gastdocent bij een aantal andere universiteiten en als adviseur en gastspreker actief via Science4business.nl. Ook is hij RvC-lid (van onder meer Univé Dichtbij) en RvT lid van het NIMA, Register Marketeer en jurylid voor de Effie en SAN accenten.