BBP Media
bbp.nl

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche.
Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd.
Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.
-
Shopping Today gaat online door! #adv
Hoe blijf jij bij in de razendsnel ontwikkelende e-commercebranche? Op welk gebied je ook meer wilt leren, Shopping Today bereidt je nog steeds voor op de digitale toekomst. Dus wil jij dat jouw webshop (nog) beter gaat presteren? Bestel dan je online ticket vandaag nog!
-
Leer online alles over marketplaces #adv
Marketplaces zijn een nieuwe realiteit voor online verkopers, een extra, soms ook de enige etalage. Presentatie is één, zeker zo belangrijk is optimalisatie. Welke producten bied je wel en niet aan op marketplaces? Van welke (eigen) merken en tegen welke prijzen? Dit jaar is het Twinkle Marketplaces Event helemaal online te volgen.
-
In deze uitdagende tijden floreert de e-commerce meer dan ooit #adv
Crossborder ondernemen is de droom van vele ondernemers en ook in deze uitdagende tijden van corona floreert de e-commerce meer dan ooit, maar internationale expansie is veelkoppig geworden. Dat zorgt binnen organisaties voor complexiteit én uitdaging. Leer om te gaan met deze uitdagingen op het online CrossBorder Event.
-
Hoe creëer je ambassadeurs voor het leven? #adv
De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit. Middels een gemêleerd programma plaveit CustomerFirst graag de weg voor je.
-
Schiphol zet de wachtrij ‘on hold’ #adv
Om de doorstroom van reizigers op de luchthaven te versnellen, zet Schiphol een proef op rond de afhandeling van bagage. Eén van de opties is dat reizigers hun koffer(s) vast afgeven op P3 langparkeren. Dit ligt ook in lijn met de nieuwe purpose van Schiphol, ‘Connecting your World’, waarover Head of Passenger Experience Berend-Jan Rietveld komt vertellen op 12 november.
-
Laatste kans! Kom deze week naar de NIMA Marketingweek! #adv
In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen en awardshows werden afgelast gaat de NIMA Marketing Week dóór. Door het event op te splitsen in 3 dagen, hebben we veel ruimte weten te realiseren binnen de toch al ruim opgezette locatie DeFabrique. Mede daardoor kunnen we optimale veiligheid garanderen. Er zijn nog enkele tickets beschikbaar. Ben jij er ook bij? 1, 2 of 3 september?
-
Kom naar de (veilige) NIMA Marketing Week 1,2,3 september! #adv
In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen, bijeenkomsten en awardshows werden afgelast gaan wij dóór. Daar hebben we even op moeten puzzelen, maar we garanderen je een dag die een geweldige live-ervaring combineert met optimale veiligheid en – uiteraard – nauwkeurige navolging van de RIVM-regels en voorschriften. Ben jij er ook bij? 1,2 of 3 september. Live en/of online?
-
Kom naar de (veilige) NIMA Marketing Week 1,2,3 september! #adv
In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen, bijeenkomsten en awardshows werden afgelast gaan wij dóór. Daar hebben we even op moeten puzzelen, maar we garanderen je een dag die een geweldige live-ervaring combineert met optimale veiligheid en – uiteraard – nauwkeurige navolging van de RIVM-regels en voorschriften. Ben jij er ook bij? 1,2 of 3 september. Live en/of online?
-
Laatste kans! Kom volgende week naar het 1e live marketingevent op 1,5 meter afstand #adv
In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen en awardshows werden afgelast gaat de NIMA Marketing Week dóór. Door het event op te splitsen in 3 dagen, hebben we veel ruimte weten te realiseren binnen de toch al ruim opgezette locatie DeFabrique. Mede daardoor kunnen we optimale veiligheid garanderen. Er zijn nog enkele tickets beschikbaar. Ben jij er ook bij? 1, 2 of 3 september?
-
Kom naar de (veilige) NIMA Marketing Week 1,2,3 september! #adv
In een jaar waarin bijna alle marketingevents, congressen, bijeenkomsten en awardshows werden afgelast gaan wij dóór. Daar hebben we even op moeten puzzelen, maar we garanderen je een dag die een geweldige live-ervaring combineert met optimale veiligheid en – uiteraard – nauwkeurige navolging van de RIVM-regels en voorschriften. Ben jij er ook bij? 1,2 of 3 september. Live en/of online?
-
Hét boek over alle marketingontwikkelingen van dit jaar #adv
Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. In elf hoofdstukken en vier hot topics wordt een update gegeven van de meest actuele stand van zaken in het marketingvak.
-
Schiphol zet de wachtrij ‘on hold’ #adv
Om de doorstroom van reizigers op de luchthaven te versnellen, zet Schiphol een proef op rond de afhandeling van bagage. Eén van de opties is dat reizigers hun koffer(s) vast afgeven op P3 langparkeren. Dit ligt ook in lijn met de nieuwe purpose van Schiphol, ‘Connecting your World’, waarover Head of Passenger Experience Berend-Jan Rietveld komt vertellen op 12 november.
-
NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week #adv
Goed nieuws! NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week. Op 1, 2 én 3 september vertellen marketingprofessionals over hun ervaringen in het leukste vak ter wereld. In de ruim opgezette locatie DeFabrique kunnen we goed voldoen aan alle covid-maatregelen. Ben jij er ook bij op 1,2 of 3 september? Meerdere dagdelen of dagen? Offline, online of allebei? Bestel snel, de plekken zijn beperkt!
-
NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week #adv
Goed nieuws! NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week. Op 1, 2 én 3 september vertellen marketingprofessionals over hun ervaringen in het leukste vak ter wereld. In de ruim opgezette locatie DeFabrique kunnen we goed voldoen aan alle covid-maatregelen. Ben jij er ook bij op 1,2 of 3 september? Meerdere dagdelen of dagen? Offline, online of allebei? Bestel snel, de plekken zijn beperkt!
-
Jouw vakkennis upgraden vanaf je thuiswerkplek? Kantoor mag ook! #adv
Vorig jaar rond deze tijd zou je misschien al een aantal vakcongressen hebben bezocht. Veel bedrijven organiseren nu webinars en virtuele events om kennis te delen, vaak gratis te consumeren. Wij bundelen voor jou graag de Marketing en Media gerelateerde vakkennis, zodat je overzichtelijk jouw keuzes kunt maken in data en onderwerpen om deel te nemen. Naast Marketing en Media bieden we ook webinars aan in de clusters Digital Commerce en Retail en Customer Service. Ga via de link hieronder naar het drop down menu om ook deze webinars te bekijken.
Neem snel een kijkje op Webinar Web en schrijf je in voor de interessante webinars!