Suzan Beers
Marketing manager CloseAlert

Suzan is marketing manager bij CloseAlert, een startup met een kwalitatieve feedback oplossing voor alle e-mailmarketing activiteiten van organisaties. CloseAlert helpt klanten als bol.com, KPN, PON en Vodafone in het verbeteren van hun e-mailmarketing.
Wekelijks ziet Suzan tientallen e-mail campagnes en de klantfeedback daarop voorbij komen. De interessante inzichten die hieruit naar voren komen gebruikt ze als input voor blogposts, social media marketing, tips voor klanten en nog veel meer.
-
Zeg, luister nou eens! 3 gesprekstips voor e-mailmarketeers
Ken je het gevoel dat iemand een gesprek met je voert, maar dat er eigenlijk geen ruimte is voor dialoog? Het is meer een monoloog, de ander is continu aan het woord. Je geeft signalen, maar je ‘gesprekspartner’ reageert niet. Ook niet als jij wilt zeggen dat je dit verhaal al twee keer eerder hebt gehoord. E-mailmarketeers hebben nog wel eens deze neiging om - als in een monoloog - puur te zenden en niet te luisteren. Voor de klant is de lol er dan snel vanaf. Geen nood: we geven je drie tips om de dialoog terug te brengen in je e-mailmarketing
-
Van adverteerder naar relatiemanager
E-mail werd jarenlang gezien als het ideale advertentiekanaal: een vervanger van direct mail waarmee je je boodschap snel, breed en vooral goedkoop kon wegzetten. Helaas heeft de overvolle mailbox waar de gemiddelde klant nu mee geconfronteerd wordt geresulteerd in steeds verder afnemende open- en klikcijfers. En dus afnemend succes voor de 'adverteerder'. Maar tijden veranderen en gelukkig snappen bedrijven steeds beter dat relevantie het sleutelwoord is. Een aanbieding op het juiste moment, of inzichten en leuke actualiteiten die de klanten daadwerkelijk boeien. E-mailmarketeers schuiven daarmee steeds meer op van 'adverteerders' naar 'relatiemanagers'. Tast jij nog in het duister over hoe jij de relatie met je klant dankzij e-mail kunt verbeteren? Dan hebben we hieronder 4 tips voor je.