Ralph de Kruif
E-mail- en Marketing Automation Specialist Holland Casino

Ralph de Kruif is Email and Marketing Automation Specialist bij Holland Casino. Daarnaast is hij actief in de Commissie E-mail van DDMA, branchevereniging voor data en marketing. De DDMA Commissie E-mail geeft je de kennis die je nodig hebt door onderling informatie uit te wisselen, maar vooral door gezamenlijke kennis terug te geven aan de sector via handige artikelen, blogs en whitepapers en kennissessies.
-
‘Een e-mail krijgen moet ook leuk worden’
Laura Wijnands, marketing automation specialist bij Bikkelhart, Manou Buruwaa, e-mailmarketeer bij Nederlandse Spoorwegen en Lonieke Schepers, e-mailmarketingspecialist bij Drukwerkdeal - zij zijn de drie genomineerden voor de DDMA E-mail Awards 2020 die 24 september zullen worden uitgereikt. We spreken ze alvast over trends, de toekomst van e-mailmarketing en werken in coronatijd.
-
Dit leer je van 3.616.843.958 geanalyseerde e-mails
Wat kun je leren van 3.616.843.958 geanalyseerde e-mails? En wat zeggen 144.175 campagnes nu eigenlijk over die ene campagne die voor morgenochtend om 9.00 uur ingepland staat? In dit artikel deel ik de belangrijkste lessen uit de Nationale E-mail Benchmark.