Bas Dingemanse
Content Executive LEWIS

Bas is Content Executive bij LEWIS. In die functie verzorgt hij teksten voor diverse klanten, in zowel B2C- als B2B-contentcampagnes. Daarnaast schrijft hij blogs over brancheontwikkelingen en begeleidt hij collega’s op het gebied van schrijfvaardigheid.
Voordat hij aan de slag ging bij LEWIS, werkte hij jaren als verslaggever voor Dagblad de Limburger en JFK Magazine.
-
Media en pr hebben hetzelfde probleem, maar kunnen dat niet gezamenlijk oplossen
Nepnieuws is al zo oud als de weg naar Rome, maar werd door de haat-liefdeverhouding van Donald Trump met de media opnieuw in de lak gezet. Facebook bond de strijd aan tegen dit fenomeen, in Italië ontstond er een complete beweging om nepnieuws de kop in te drukken en in Nederland was het een hot item tijdens de verkiezingen. Voor LEWIS reden om het debat aan te gaan over dit onderwerp. Uitkomst: de Nederlandse media en communicatiebureaus hebben niets aan elkaar in de strijd tegen nepnieuws.
-
Dit bedrijf maakt influencers van voetballers als Elia en Bruma
Voetbal is vandaag de dag meer dan alleen het spel op het veld. De sport is inmiddels één van de grootste markten ter wereld en dat betekent voor sommige spelers een sterrenstatus. Meer dan ooit wordt er scherp gelet op de voetballer en zijn imago. En daar lijken ze zich niet altijd van bewust. Meet the Players zag een gat in de markt en werpt zich op als imago-manager in de roerige wereld die voetballerij heet.