Piet van Reeuwijk
senior adviseur PublieksWerk

In 2003 richtte Piet van Reeuwijk PublieksWerk op met zijn compagnon Marije Verdouw. Daarvoor was hij vier jaar senior communicatieadviseur bij branchegenoot Lubbers & De Jong. Voordien was hij drie jaar de communicatiemanager van EuroNet Internet, dat in zijn tijd opging in France Télécom. Zijn ervaring in het communicatie- en PR-vak deed Piet op bij Publicis Van Sluis Consultants. Zijn affiniteit met tekstontwikkeling groeide tijdens zijn eerste baan, als redacteur bij VNU Business Publication´s IT-vakbladen.
-
De factor van het belang
PR is van strategisch belang voor elke organisatie en daarom is het belangrijk dat leiding en uitvoer goed met elkaar in gesprek blijven en dezelfde taal spreken. Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden schreven een opmerkelijk helder boek over de werking van PR, creatieve PR-campagnes en de inzet van magische middelen: er staan prachtige interviews in het boek en er worden indrukwekkende campagnes uitgelicht.