Kim Rikken
client director LBL

Sinds 2009 actief in de wereld van relatiemarketing. Met commercieel inzicht en geloof in de kracht van écht goede contentcreatie werkzaam bij de “content craftsmen” van LBL. Gevoel voor beeld, neusje voor taal en aandacht voor de juiste details.
Altijd enthousiast om mee te denken met vraagstukken waarbij content een sleutel is tot een betere relatie tussen mens en merk. Ervaring met content marketing vraagstukken voor o.a. KvK, Pon, TNO, Douglas, ONVZ, Louwman&Parqui;, Stichting Philadelphia Zorg en CBI. Een relatiebouwer, sparringpartner en adviseur van wie je op aankunt. Een goed luisteraar met gedegen kennis.
-
Contentmarketing
Hoe je verschillende typen content op elkaar laat aansluiten
Content is er in alle soorten en maten en voor elk kanaal. Het aanbrengen van een driedeling in typen content biedt houvast voor een gedegen invulling en effectieve uitvoering van een contentstrategie.