Annika Visser
Online strateeg Buro Marktzicht

Annika Visser werkt als Online Strateeg onder de naam Buro Marktzicht. Buro Marktzicht helpt bedrijven met hun online marketing- en digitale strategie. Veelal werkzaam in de B2C voor verschillende bedrijven in diverse sectoren, van zakelijke dienstverlening tot retail. Te vinden onder @annikavisser, contact via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
-
Online nieuwsconsumptie als hedendaags fenomeen - en hoe organisaties daarop inspelen
Afgelopen dinsdag vond de vierde editie plaats van DYTG Industry (DYTG staat voor Dutch YouTube Gathering), het zakelijke online-video-event van Nederland. Een dag gevuld met youtubers, vloggers en mensen uit het vak en het bedrijfsleven. Een ding werd duidelijk: wij - maar vooral jongeren - kijken nieuws en content waar en wanneer we willen, via verschillende social middelen, overal en altijd. Tijdens het event gaven meerdere mensen en organisaties aan hoe zij inspelen op dit fenomeen.