Shirley van Haalem
Conversie-optimalisatie consultant Traffic Builders

Na mijn afstudeerstage op de CRO-afdeling ben ik bij Traffic Builders begonnen als junior consultant. Inmiddels ben ik in korte tijd doorgegroeid tot Productmanager CRO en ben ik onder andere verantwoordelijk voor het kennisniveau van mijn team. Daarnaast werk ik aan onze key-accounts en blog ik graag. Vragen over branding, conversie optimalisatie, user experience of een ander onderdeel van CRO? Stel ze gerust!
-
Ga voor digitale gunfactor
De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces: pagina’s waar vaak naar wordt gekeken bij website-optimalisatie. Er zijn echter meer pagina’s die bijdragen aan een betere merkbeleving en meer conversies, maar die worden vaak vergeten. Daarom: de focus op de Contactpagina, de 'Over ons'-pagina en de Bedankpagina.
-
5 vergeten webpagina’s en waarom je ze wél moet optimaliseren.
De homepage, productpagina, het winkelmandje en het bestelproces. Dit zijn de pagina’s waar vaak naar wordt gekeken bij website-optimalisatie. Er zijn echter nog veel andere vergeten pagina’s die bijdragen aan een betere merkbeleving en meer conversies. In deel 1 van deze serie geef ik tips voor het optimaliseren van de vergeten out of stock- en de 404-pagina.
-
Waarom je aan de slag moet met Google Optimize: test, optimaliseer en personaliseer
A/B-testtools: ze zijn er in overvloed en hebben allemaal hun eigen voor- en nadelen. Om je te helpen bij je keuze voor een van de A/B-testtools, heeft collega Eva Louwen in een eerder artikel op Marketingfacts de mogelijkheden op een rij gezet. In dit artikel leg ik Google Optimize onder de loep: de tool van Google voor A/B-testen en personalisatie. Hierbij wordt vooral ingezoomd op de resultatensectie van de tool, waarom je deze niet blind kunt vertrouwen en hoe je toch het maximale uit de data kunt halen.