Daantje van Gent
Sr. Creatief Strateeg aFrogleap

Daantje van Gent is sr. creatief strateeg bij aFrogleap, een product agency dat innovatieve user experiences ontwikkelt. Daantje vertaalt de laatste technologische ontwikkelingen naar strategieën en concepten die de gebruiker centraal stellen. Heb je een idee? Begin klein, valideer je idee bij eindgebruikers en ga dan pas ontwikkelen. Product Design Sprints zijn hier ideaal voor!
-
De trends voor 2018
Customer journeys in 2018: heel Silicon Valley wil The Voice of Holland zijn
In een serie van 4 vertellen we je meer over de 4 trends van 2018 die invloed gaan hebben op jouw klanten en hun klantreis. Eén blog per trend, omdat er genoeg te vertellen is over ieder onderwerp. Gister schreven we over de derde trend ‘Een kijkje door de roze bril van augmented reality’, vandaag gaan we verder met de vierde trend: heel Silicon Valley wil The Voice of Holland zijn
-
De trends voor 2018
Customer journeys in 2018: een kijkje door de roze bril van augmented reality
In een serie van 4 vertellen we je meer over de 4 trends van 2018 die invloed gaan hebben op jouw klanten en hun klantreis. Eén blog per trend, omdat er genoeg te vertellen is over ieder onderwerp. Gister schreven we over de tweede trend ‘Je klanten vergeten voor een beter imago’, vandaag gaan we verder met de derde trend: een kijkje door de roze bril van augmented reality.
-
De trends voor 2018
Customer journeys in 2018: je klanten vergeten voor een beter imago
In een serie van 4 vertellen we je meer over de 4 trends van 2018 die invloed gaan hebben op jouw klanten en hun klantreis. Eén blog per trend, omdat er genoeg te vertellen is over ieder onderwerp. Gisteren schreven we over de eerste trend ‘Waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken’, vandaag gaan we verder met de tweede: je klanten vergeten voor een beter imago.
-
De trends voor 2018
Customer journeys in 2018: waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken
Het moment is weer daar: we moeten weer twee keer nadenken wanneer we ergens een datum invullen. We stellen onszelf weer nieuwe doelen over hoe we het nieuwe jaar nog beter kunnen maken dan afgelopen jaar, zowel privé als zakelijk. En natuurlijk is dit het moment dat je weer met verse energie aan de slag gaat met die uitdagende targets voor 2018. Goed om dit jaar goed voorbereid te starten en de laatste trends mee te nemen in je aanvalsplan.
In een serie van vier artikelen zullen we je meer vertellen over de 4 trends van 2018 die invloed gaan hebben op jouw klanten en hun klantreis. Eén blogpost per trend, omdat er genoeg te vertellen is over ieder onderwerp. We starten met waarom betalen met je mobiel alle records gaat breken.
-
Conversational interfaces
Maak nieuwe producten Alexa-proof
In een eerder artikel in deze serie zoomden we in op Amazon Echo, een intelligente speaker met voice assistant Alexa. We beschreven waarom 2017 het jaar van voice-first-devices wordt, en ook zagen we dat het opbouwen van een database met Alexa Skills in Duitsland nog maar langzaam op gang komt. In dit artikel bekijken we de nieuwe mogelijkheden die Amazon Echo biedt. Waartoe is Alexa in staat? En hoe reageert de markt op die kansen?
-
Conversational interfaces
Wanneer breken de voice assistants in Nederland door?
Voice control is sterk in opkomst. Dat is op zich geen nieuws, want digitale assistenten als Siri bestaan al jaren. Toch begint het thuisgebruik van stemtechnologie nu pas echt door te breken. Als we de verkoopcijfers mogen geloven, zijn de intelligente speakers van Amazon en Google in steeds meer Amerikaanse woonkamers te vinden. Hier in Nederland is het nog even afwachten, maar er is absoluut geen reden om stil te zitten. Wat kunnen wij met deze voice assistants zodra ze naar Nederland komen? We vertellen je er alles over in de serie Alexa, the voice of Holland.