Daniël Broers
Sales Consultant EDM

Daniël Broers (29) is sinds november 2015 werkzaam bij dataspecialist EDM, sinds januari 2017 werkt hij als Sales Consultant. Binnen die rol is hij verantwoordelijk voor een aantal klanten, waaronder War Child. Hij ondersteunt en adviseert hen en zijn andere klanten op het gebied van datakwaliteit, klantinzicht en doelgroepbereik.
-
Non-profitmarketing
War Child: win-win dankzij datagedreven marketing
Steeds meer marketeers zien het verbeteren van de klanttevredenheid als de belangrijkste reden om data in te zetten bij marketing. Tom Zwollo is als fondsenwerver loyaliteit bij War Child verantwoordelijk voor het betrokken houden van de particuliere achterban en het vergroten van de inkomsten. Ook hij ziet het belang van data in de huidige manier van fondsenwerving en gelooft heilig in een win-winsituatie voor de donateur en de non-profit. Wij gingen in gesprek met Tom en zochten uit hoe War Child data inzet om hun donateurs betrokken de houden.