Michael van Koppen
Lead display marketing Oogst

Michael van Koppen is bij online marketing bureau Oogst (by Oxyma) verantwoordelijk voor innovaties binnen online advertising. Hij heeft daarbij een focus op display advertising. Hij werkt aan campagnes voor adverteerders als de Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij, BankGiro Loterij, Mazda, Carglass, Corendon, NS, HEMA, Bruna, Vakantieveilingen, ONVZ en Suitsupply.
-
Programmatic marketing
Programmatic marketing: dé driver voor een gepersonaliseerde ervaring
De digitalisering heeft niet alleen onze levens makkelijker gemaakt, maar ook voor een verandering in consumentengedrag gezorgd. Door de hoge connectiviteit van consumenten met het internet zijn consumenten veel beter geïnformeerd dan voorheen. Deze beter geïnformeerde consument verwacht (en eist zelfs vaak) een persoonlijke en relevante benadering van bedrijven. Maar wat is er echt voor nodig om klanten die gepersonaliseerde ervaring te bieden? En welke rol is er weggelegd voor programmatic marketing?