Daphne Smaling
Product Manager Display advertising Traffic Builders | Digital Marketing Intelligence

Daphne is Product Manager Display advertising bij Traffic Builders. Zij houdt zich naast strategie- en campagnemanagement van verschillende accounts onder andere bezig met de nieuwste ontwikkelingen in de (Programmatic) Display markt en vertaling hiervan naar de praktijk. De passie voor online marketing, data en technologie stopt niet bij Display advertising.
Vanuit eerdere specialisaties in verschillende marketingdisciplines, zoekt zij altijd de synergie op met de andere teams bij Traffic Builders om samen de meest innovatieve oplossingen te bedenken en tot uitvoering te brengen.
-
Digitale radio biedt steeds geavanceerder bereik
We kennen radio als massamedium, maar digitale radio wordt in de marketingstrategieën nog wel eens vergeten en onderschat. Vaak is de inkoop van digitale radio onderdeel van de grotere media-inkoopdeals en wordt er niet altijd optimaal gebruik gemaakt van de voordelen en mogelijkheden. Zonde! Gelukkig schieten de praktijkcases als paddenstoelen uit de grond, ook niet gek als je kijkt naar de mogelijkheden en kansen die de recente én aankomende ontwikkelingen van digitale radio met zich meebrengen.
-
Programmatic marketing
Programmatic advertising: waar hebben we het over?
De advertising-industrie is in de afgelopen jaren flink veranderd. Wilde je een aantal jaren geleden een advertentie plaatsen, dan belde je de uitgever van een krant of magazine op en binnen een paar contactmomenten over prijs en andere belangrijke zaken was de deal gesloten. Dan ging het om een advertentie in de krant of, in een iets moderner tijdperk, een advertentie op een website. Tegenwoordig gaat het anders. Want is het niet efficiënter én effectiever als je het proces automatiseert?