Ruud de Bruijn
Managing Partner K2 Marketing B.V.

Ruud de Bruijn is een doorgewinterde expert in marketing intelligence en database-analyses. Hij knoopt en zekert de lijnen tussen marketing en IT en weet precies hoe hij dat moet doen. Dankzij zijn resultaatgerichte aanpak en analytisch vermogen vertaalt hij complexe vraagstukken naar toepasbare oplossingen. Want Ruud staat bekend als pragmaticus. Geen nodeloos ingewikkelde constructies, hij zorgt er gewoon voor dat alles werkt waarvoor het bedoeld is. Met zo’n instelling en doelgerichte aanpak is hij de gids met wie u de beklimming vol vertrouwen durft aan te gaan. Ruud is een van de partners van K2 Marketing.
-
Van data naar inzicht
De 7 voordelen van workflowgebaseerde analytics
Programmeertaal R en scriptingtaal Python zijn de afgelopen paar jaar verworden tot heilige huisjes in de wereld van analytics. Grafische, workflowgebaseerde analyticsplatforms zijn in deze wereld ondergesneeuwd geraakt en staan in de schaduw van hun codegebaseerde alternatieven. Naar mijn mening onterecht, want in veel gevallen is een grafisch workflowplatform een betere keuze.