Laurens Jan de Lussanet de la Sablonière
Senior Marketeer ABN AMRO

Laurens Jan (1985) begint zijn carriere bij de Zweedse payment service provider Klarna. Hier was hij als marketingcoordinator verantwoordelijk voor de marketing- & prstrategie van het merk in Nederland. In 2014 maakt hij de overstap naar ABN AMRO. Hier werkt hij als Senior Marketeer voor ABN AMRO zakelijk met een focus op campagnes en positionering. Een enthousiaste, toegewijde marketingprofessional met een passie voor reclame en public relations. Houdt van impactvolle en gedurfde communicatie.
-
Hoe een Alkmaarse kaaswinkel 5 dagen lang de wereld in werd gestreamd
Online kaas kopen alsof je zelf in de kaaswinkel staat. Het is een klein zinnetje waar het allemaal mee begon. Inmiddels zijn we een paar weken verder en is de lancering van ’s werelds eerste livestream store een voldongen feit. Vijf dagen lang stond 'Kaan’s StreamStore' in Alkmaar op zijn kop: ruim 56 duizend unieke bezoekers vanuit 140 verschillende landen, 513 verwerkte orders en meer dan 400 nationale en internationale mediapublicaties. En dat allemaal in een winkel van 10 vierkante meter. Graag deel ik zes lessen met je die ik zelf leerde tijdens de campagne.