Tjark Verhoeven
Marketing Technologist Air Miles- Loyalty Management Netherlands B.V.

Als richtinggevende professional op het gebied van digitale marketing, klantprocessen en communicatie geef ik vanuit vakkennis invulling aan de doelstellingen die Loyalty Management Netherlands heeft afgestemd met de interne stake holders. Kenmerkend is werken in een spanningsveld tussen snelheid, actiegerichtheid en commerciĆ«le gedrevenheid enerzijds en betrouwbaarheid, kwaliteit en stabiliteit van resultaten en analyses anderzijds. Verantwoordelijk voor de optimale inzet en ontwikkeling van technische marketing ( MarTech ), verzend- en responskanalen (e-mailmarketing, e-mail, websites incl. sociale media) ter ondersteuning van personalisatie en relevantie binnen de commerciele programma’s.
-
Data-driven marketing kan niet zonder vertrouwen en cultuur
De resultaten van het Data Driven Marketing Onderzoek 2018 werden afgelopen maand gepresenteerd. Al eerder deelden we een aantal eerste inzichten, nu gaan we in op de mindset achter data-driven marketing, traditionele marketing versus trends als kunstmatige intelligentie, opbrengsten en de toekomst. Hoe gaat het met data-driven marketing in Nederland?
-
De staat van data-driven marketing in Nederland
Waar staat data-driven marketing en hoe gaat het zich in 2019 ontwikkelen? De DDMA-commissie Data Decisioning & Engagement heeft vakgenoten hierover ondervraagd en deelt nu alvast een aantal inzichten. Daarmee lopen we vooruit op het Data Driven Marketing Onderzoek 2018, dat pas in november volledig wordt gepresenteerd.
-
Vacanceselect haalt met met data gedreven aanpak meer omzet uit search
Vacanceselect is een van de vier genomineerden voor de DDMA Customer Data Award 2017. Wat is de invloed van data driven werken bij deze organisatie en wat was het succes van de genomineerde case? Daniel Scheijen, commercieel directeur bij Vacanceselect licht alvast een tipje van de sluier op in aanloop naar de DDMA Data Dag, waar hij deze case zal presenteren.