Tim Keegstra
Online advertising consultant Traffic Builders

Tim Keegstra is 25 jaar, geboren in Utrecht en opgegroeid in Nieuwegein. Naast zijn studie Economics en Business Economics aan de Universiteit Utrecht, heeft Tim 5 jaar gewerkt in het primair en secundair onderwijs. Eerst werkte Tim als lerarenopleider lichamelijke opvoeding, daarna als docent Economie. Na het succesvol doorlopen van het Traineeship online marketing bij Traffic Builders is Tim als Online Advertising Consultant – SEA werkzaam. Hij vindt plezier in het analyseren van grote hoeveelheden data en gaat daarin opzoek naar trends die voor zijn klanten kansen bieden.
In zijn vrije tijd speelt Tim graag een potje basketbal of gaat hij naar de sportschool. Verder reist Tim met veel plezier door Europa als trainer en voorzitter van Europees Jeugd Parlement conferenties. Hier kan Tim zijn onderwijs ei kwijt in het opleiden en begeleiden van jongeren in leidinggevende functies.
-
De kansen van Bing Ads: zo zet je Microsoft Advertising in
Voor veel bedrijven lijkt adverteren op Bing (nu Microsoft Advertising) nog een beetje op een schot in het donker. We kennen Bing ondertussen, maar de zoekmachine wordt nog niet als prioriteit gezien, waardoor er ook nog niet veel op geadverteerd wordt – daar is weinig veranderd in de afgelopen jaren. Toch is Microsoft Advertising in de basis niets anders dan Google en biedt het veel voordelen. In deze blog meer over de extensies die je kunt gebruiken in Microsoft Advertising, net als in Google Ads. Maar kopiëren en plakken? Zo werkt het niet!
-
Modified broad search in vogelvlucht: waarom moet je het gebruiken en hoe pas je het toe?
Binnen de AdWords-markt lopen de kosten per klik ieder jaar op. Het is dus de uitdaging voor iedere marketeer om manieren te blijven vinden om kostenefficiënter te adverteren of om nieuwe markten aan te snijden. Dit is een zoektocht naar kansen benutten die andere marketeers onbenut laten, want immers: op zoekvolume waar weinig anderen op adverteren, zijn de kosten per klik lager en dus een grotere kans voor een goede ROAS. Dit artikel bekijkt twee methodes waarmee zoekopdrachten kunnen worden getarget met het AdWords-zoektype modified broad en waarom nou juist in dit zoektype omzetkansen liggen.