Eva van Kruchten
Conversiemanager Online Dialogue

Waarom mensen zich gedragen zoals ze doen en hoe je dit kunt beïnvloeden vind ik super interessant. Eerder heb ik me hier in kunnen verdiepen tijdens mijn studie Sociale Psychologie en vervolgens heb ik mijn onderzoekskills verder ontwikkeld binnen markt- en communicatieonderzoek. Nu ben ik aan de slag als Conversie Manager bij Online Dialogue en zorg ik ervoor dat we door data met psychologie te combineren de websites van onze klanten blijven optimaliseren.
-
Jokergekte bij Wie Is De Mol?
'Wie is de Mol?' is eigenlijk één groot sociaal experiment. We zien diverse psychologische fenomenen, die misschien op het eerste oog wat raar lijken, maar eigenlijk heel menselijk zijn. In deze blog nemen we je mee in de joker-gekte van 'Wie Is De Mol?'. Wat zijn de drijfveren achter de gekte en hoe kun je ze inzetten in je marketing?
-
Hoe ga je om met choice-overload in de online wereld?
Of je nou zoekt naar een stofzuiger, een uitje voor de zaterdagmiddag of een hotel voor de komende vakantie, er is – zeker online – een oneindige hoeveelheid opties. Teveel keuze leidt tot stress, wat leidt tot helemaal geen keuze maken. Niet ideaal natuurlijk, voor je marketing. Hoe zit dat nou precies met keuzestress, of choice-overload? En maken al die opties het allemaal écht wel zo veel moeilijker om te kiezen?