Floris Hülsmann
Naamexpert Namarama

Naamexpert, copywriter en schrijver van het boek ‘Maak je naam onvergetelijk’. Presenteert de marketing-podcast De Namarama Show.
-
(Podcast) Je naam als meest krachtige marketinginstrument
Ed Stibbe is geen onbekende naam in reclameland. Hij werkte vanaf de jaren negentig bij grote bureaus als FHV/BBDO, PMSvW en Lintas. Met legende Bela Stamenkovic richtte hij SSSS & Orchestra op en nu werkt hij zelfstandig als ES & Company. Stibbe is de gast in de laatste Namarama Show van dit jaar!
-
(Podcast) Hoe win je de pitch?
Peter C. H. van Leeuwen, interim-manager, adviseur en pitchconsultant is te gast in de podcast-serie De Namarama Show van copywriter en naamexpert Floris Hülsmann. Deze serie belicht de wereld van marketing, reclame en ondernemerschap.
-
(Podcast) De beeldende taal van Erik de Graaf
Erik de Graaf is een Nederlandse striptekenaar, illustrator en grafisch ontwerper. Hij weet ook heel veel van branding. Reden om hem te vragen voor de Namarama-podcast.
-
(Podcast) Laat je werknemers nieuwe werknemers vinden
Hoe vind je nou de leukste baan? Hoe krijg je nou de beste kandidaat voor een vacature? In deze podcast kom je erachter. In de nieuwste aflevering van De Namarama Show komt dé solliciatie-expert van Nederland Aaltje Vincent aan het woord.
-
(Podcast) Wat vertelt Wickie de Viking ons over Gijsbregt Vijn?
Gijsbregt Vijn, kijk dat is nou nog eens een mooie oud-Hollandse naam. Toch noemen klanten en collega’s hem gewoon Gijs. Vijn was ooit de freelance streatief (strateeg en creatief) die het in zijn hoofd haalde om een bureau te beginnen. Een bureau dat het net even anders doet dan de rest: Lemon Scented Tea.
-
(Podcast) Op de rand van de afgrond met Dick van der Lecq
Hoe doorstaat reclameman Dick van der Lecq deze coronatijd? En hoe denkt hij over zijn vak? Hij vertelt het in de nieuwste aflevering van de podcast-serie De Namarama Show.
-
(Podcast) Hoe Willem-Albert Bol van DPG een Google-concurrent maakt
De directeur Business Development van DPG weet alles over adverteren in woelige tijden. Willem-Albert Bol vertelt in deze nieuwe aflevering van De Namarama Show over de kansen die hij overal ziet, maar ook over hoe belangrijk merkconsistentie is.
-
Podcast: Gerhard te Velde wil groeien en laten groeien
Gerhard te Velde is een ondernemer die niets liever doet dan andere ondernemers verder helpen. Vandaar ook de naam van zijn bedrijf: Groeivoer. En groeien, dat doet hij met verve. Deze podcast gaat over groeien, ondernemerschap en merken.
-
Podcast: de haat-liefdeverhouding van Danielle Guirguis met film
Daniëlle Guirguis produceert commercials, films en documentaires. Wat drijft haar? Waarom heet haar bedrijf Smarthouse? Hoe dealt ze met de lockdown? Waarom was ze jurylid bij het reclamefestival Lynx in Dubai (niet omdat ze veel verstand van films heeft)? Het zit allemaal in deze nieuwe aflevering van De Namarama Show.
-
Podcast: Egbert Scheffer over creatie en graffiti
Creatief ondernemer Egbert Scheffer maakt stencil art, tape art, motion animatie, muurschilderingen, geeft workshops, doet aan vormgeving én organiseert festivals. En hij weet heel veel van graffiti, net als jij na het beluisteren van de nieuwe Namarama-podcast.
-
Podcast: Pierre Janssen weet hoe je het maakt als merk in NYC
Deze week in de Namarama-podcast een gesprek met Pierre Janssen de Limpens, creative director LUSHmedia, over hoe je scoort in de stad waar hij al twintig jaar woont en werkt: New York.
-
Podcast: Renger Koning weet hoe je naam klinkt
Renger Koning maakt muziek voor onder meer commercials. Of je nu voor een Mexicaans gevoel gaat of voor iets engs, hij weet precies welke muziek erbij past. Hoe hij tot zijn keuzes komt, vertelt Koning in de podcast-serie De Namarama Show van copywriter en naamexpert Floris Hülsmann. Deze serie belicht de wereld van marketing, reclame en ondernemerschap.
-
Podcast: my name is awesome met Alexandra Watkins
In deze aflevering van podcast-serie De Namarama Show een gesprek met 'naam-expert' Alexandra Watkins. Hoe verzin je een goede naam voor je bedrijf of merk? Wat kun je goed en fout doen? Wanneer blijft een naam nou echt hangen? En: hoe hou je het leuk?
-
Podcast: Patrick Wessels over ons totaal onlogische koopgedrag
Hoe beïnvloed je jouw klanten? Waarmee kun je nou aantrekkelijker zijn dan de rest? Hoe verander je gedrag van mensen? Patrick Wessels, consumentenpsycholoog, heeft de antwoorden.
-
Podcast: de wake-up call van Jelani Isaacs (NewAms)
Deze week in de Namarama-podcast een gesprek met filmproducent en commercial-man Jelani Isaacs. Over doelbewustheid, de filmwereld, commercials en oplossingen voor merken in een tijd waarin we steeds minder televisie kijken en grote entertainment-zenders als Netflix, Disney Plus en Amazon Prime hun opmars maken.