Kelly de Greef
Eigenaar Kelson Marketing & Content

Kelly de Greef is marketeer in hart en nieren en is sinds 2018 de trotste eigenaar van marketingbureau Kelson Marketing & Content.
Met maritieme roots en een passie voor schrijven biedt zij hoogwaardige content voor organisaties binnen de scheepvaart- en transportsector en industrie.
Kelson Marketing & Content mag zich bovendien HubSpot Marketingpartner noemen, zodat organisaties naast branchegerichte content ook de nieuwste tools op softwaregebied geboden kan worden.
Deze unieke combinatie van inbound marketing, contentmarketing en HubSpot zorgt ervoor dat organisaties online marketing kunnen inzetten om gericht groeidoelstellingen te behalen en het rendement op marketinginvesteringen nauwkeurig kunnen meten.
-
Vijf redenen waarom B2B beter geschikt is voor socialmedia-marketing dan B2C
We focussen ons bij de inzet van socialmediamarketing vaak op strategieën van B2C-organisaties, maar het is ook – juist – in B2B-bedrijven heel goed te gebruiken. Hoe kan het gebruik van social media resulteren in aanvoer van nieuwe leads? En waarom hebben juist B2B-organisaties een grotere kans op succes bij het genereren van leads via socialmedia-marketing?