Louise Doorn
Founder en CEO HelloMaaS

Ik ben Louise Doorn, founder en CEO van HelloMaaS. Met de HelloMasters-podcast wil ik de kennis en meningen van prominente marketingspecialisten in Nederland naar voren brengen door met hen te spreken over actualiteiten, stellingen en uitdagende vraagstukken.
-
Sales en marketing vormen gouden combi bij Virtuagym
In deze HelloMasters-podcast spreken we met Simon Aurik de CCO & CMO van Virtuagym. Een diepgaand gesprek over de rol van marketing bij Virtuagym. Auriks filosofie: “Je moet luisteren naar de markt maar niet je oren vormen naar de markt.”
-
(Podcast) De merkevolutie van Marktplaats
Gregory Kukolj, CMO van Marktplaats en 2dehands.be, zat aan de virtuele keukentafel van HelloMasters voor een diepte-interview over alles wat met marketing te maken heeft. “Ons platform behoort aan de mensen toe”, zegt Kukolj.
-
(Podcast) De marketinggeheimen van Bol.com
In deze HelloMasters nemen we een kijkje bij de crème de la crème van e-commerce marketing. Dan hebben we het natuurlijk over Bol.com. Het resultaat? Een diepte-interview met Boukje Taphoorn, CMO van de blauwe e-commerce reus.
-
(Podcast) Er liggen mooie kansen voor marketing in de advocatuur
Yes! Na een lange tijd weg, zijn we weer terug met een nieuwe aflevering van HelloMasters. De podcast waarin Louise Doorn, CEO van HelloMaaS in gesprek gaat met marketingleiders, en jij de insides krijgt. Deze week een openhartig gesprek met Ellen Croes, Head of Strategy/a.i., Head of Business Development & Marketing bij Allen & Overy Nederland. Allen & Overy is wereldwijd een van de meest toonaangevende advocatenkantoren en actief in 31 landen.
-
Vlog: waarom het Van Gogh Museum nu kunst gaat uitlenen
Welkom bij de vierde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, nu tijdelijk als vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing- en mediascene. Deze keer met Lilly van Empel, hoofd Marketing bij het Van Gogh Museum.
-
HelloMasters duikt met drie disruptors skin-deep in de beauty-industrie
Hoe staat het met digital marketing in de beauty-industrie? Louise Doorn, founder/CEO van HelloMaaS, gaat hierover in gesprek met drie gasten: Esther Leloux (We Are Eves), Josephine Kay (Cosmopolitan) en Vanessa van Leusden (Paula’s Choice). HelloMasters is een podcast over marketing, innovatie en teams.
-
Vlog: hoe leid je de marketingafdeling bij een corporate tijdens een wereldwijde pandemie?
Welkom bij de derde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze coronatijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Georgia Collins, Global Marketing Communications Leader bij AkzoNobel.
-
Vlog: hoe booming is business bij Deliveroo in corona-pandemie?
Welkom bij onze tweede HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast (en in deze corona-tijden nu tijdelijk een vlog) van het marketingplatform HelloMaaS door founder/CEO Louise Doorn. Deze week een gesprek met Jeremy Brook, CMO van Deliveroo Australië, met uiteraard aandacht voor hun business tijdens de corona-pandemie.
-
Vlog: hoe Josephine Kay (Cosmo) vrouwen in deze eenzame tijd gaat helpen
Welkom bij onze eerste HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, en nu tijdelijk vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing en mediascene. Vandaag met Josephine Kay, hoofdredacteur van de Nederlandse editie van Cosmopolitan Magazine.
-
Podcast: hoe bouw je het merk van de kleinste stad in Nederland?
HelloMasters is de podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In de 21ste HelloMasters-podcastaflevering een interview met Joris van Dijk, algemeen directeur van Madurodam.
-
Podcast: Frans Leenaars (TUI) over marketing voor vitamine V
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO’s spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze twintigste aflevering van de HelloMasters-podcast praten we met Frans Leenaars, CMO TUI West-Europa.
-
Podcast: hoe het merk Deliveroo gebouwd wordt
Van Heineken, via Google, nu terug in zijn geboorteland Australië. Hoe Jeremy Brook, CMO bij Deliveroo Australië, een merk bouwt en conversie bereikt voor een snelgroeiende unicorn, hoor je in deze aflevering van de HelloMasters-podcasts.
-
Podcast: voice volgens voice-pioniers Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker
Hey Siri! Hello Alexa! Is voice-marketing de revolutie in marketing en interface-design? Met Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker, a.k.a 'The Voices of Voice Marketing' gaan we in gesprek over deze 'nieuwe' vorm van marketing, de strategie erachter en de toekomst ervan.
-
Podcast: Hoe Brenda Smith (AS Watson) de marketingjungle doorklieft
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering een gesprek met Brenda Smith, Director Marketing and Customer Experience bij AS Watson Health & Beauty Benelux.
-
Podcast: The Disruptive Mindset
Bijna elk bedrijf is op een of andere manier bezig van digitale transformatie, maar hoeveel levert het op? Het antwoord: verrassend weinig. Nieuw onderzoek van Bain & Company toont aan dat slechts 8 procent van de bedrijven hun beoogde bedrijfsresultaten bereiken. Charlene Li, adviseur van Fortune 500 én HelloMaaS, vertelt in deze podcast over disruptie, transformatie en haar nieuwe boek 'The Disruptive Mindset'.