Stefan Picavet
Head GameChanger Marketing Madheads

Ik ben in 2009 mijn carrière gestart bij KPN. Online was een belangrijk speerpunt binnen KPN en we hadden altijd veel hulp van externe partijen. Wat ik gek vond was dat we bij KPN, het altijd heel erg moeilijk vonden om behaalde resultaten door te pakken als een project ophield. Dat is toch vreemd. Als bedrijf zouden we dit dan toch over moeten kunnen nemen…?
Hier is het idee van Marketing Madheads ontstaan: Marketing Madheads levert beter online marketing resultaten voor bedrijven die het zelf willen doen, met één platform dat tools en hulp van specialisten combineert.
Het is ons doel om in 2025 meer dan 5000 bedrijven online onafhankelijker gemaakt te hebben. Cool he!
Meer weten? Ga naar https://www.marketingmadheads.com
-
Who the f**k is mijn klant?
Wie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel? En de klanten die je hebt, zijn dat ook degenen die je wilt? Om dat helder in kaart brengen, kunnen ‘buyer persona's’, concrete fictieve profielen van jouw klanten, je helpen bij het maken van keuzes in productontwikkeling en marketing. Hoe je dat doet, lees je hier.
-
Marketingcampagnes voor een nieuw product: zo doe je dat (niet)
Dit artikel komt voort uit een minder leuke ervaring die we recent hebben meegemaakt bij Marketing Madheads. Sterker nog, het heeft zelfs onze eerste negatieve review opgeleverd en daar zijn we niet bepaald trots op. De oorzaak is één die vaker voorkomt en ik kan me voorstellen dat veel marketeers en marketingdienstverleners dit herkennen. Het gaat over het voeren van marketingcampagnes als onderdeel van een lancering van een nieuwe dienst of nieuw product. Wat zijn de risico’s hiervan? Wat kun je verwachten? En hoe kun je de kans op succes (iets) vergroten?