Tim Melief
Digital Advertising Specialist SDIM

Tim Melief is een Digital Advertising Specialist bij SDIM Online Marketing.Tim specialiseert zich daarnaast op Social media Advertising en beheert meerdere grote Social media campagnes.
SDIM is een full-service online marketing dat succesvolle organisaties nog succesvoller maakt, online. Van e-commerce tot B2B, goede doelen en (semi-)overheid. SDIM realiseert concrete doelen over het gehele aankoopbeslissingsproces. Van awareness tot herhaalaankopen, volledig inzichtelijk gemaakt. Opdrachtgevers van SDIM lopen uiteen van MKB tot internationale -franchise- organisaties.
-
Social Update: TikTok zet jonge gebruikers onder ouderlijk toezicht (eindelijk)
Het is weer de tijd van de feestdagen en dat betekent ieder jaar weer veel nieuws bij de Social Media-kanalen. In deze posting geven we je de belangrijkste updates van de maand november. Hierin bespreken we onder meer het nieuwe Twitter Fleets, Instagram Gidsen en ouderlijk toezicht op TikTok.
-
Copytown: Google kopieert TikTok en Pinterest gaat ook aan de Stories
Ook in deze vreemde tijd verandert er nog dagelijks veel op de verschillende social-mediakanalen. Geen zorgen, we delen maandelijks enkele belangrijke updates zodat jij weer helemaal bij bent. Wat gebeurde er allemaal in september 2020? Dat lees je hier.
-
TikTok voedt marketeers op, Google kopieert Pinterest
Ook in deze vreemde tijd verandert er nog dagelijks veel op de verschillende sociale media. Om als online marketeer voorop te blijven lopen, delen wij maandelijks een greep uit de belangrijkste updates. Ditmaal aandacht voor het business-platform van TikTok, de nieuwe Google style-app Keen en de betaalmethode WhatsApp Pay.
-
TikTok test e-commerce potentie en Facebook rolt gaming-app eerder uit
Ook in deze vreemde tijd verandert er dagelijks nog veel op de verschillende social-mediakanalen. Om als online marketeer voorop te blijven lopen, delen wij maandelijks een greep uit de belangrijkste updates. In dit artikel zetten we de belangrijkste nieuwtjes van april 2020 op een rij.
-
Social Update: steun van TikTok tot Twitter voor bestrijding coronavirus
Ook in deze nare tijd verandert er nog dagelijks veel op de verschillende sociale media. Om als online marketeer voorop te blijven lopen, delen wij maandelijks een greep uit de belangrijkste updates. In dit artikel besteden we aandacht aan de massale steun van de 'socials' voor de bestrijding van het coronavirus, maar ook aan nieuwe features van Facebook en LinkedIn.
-
Social Update: Snapchat laat mensen bellen, LinkedIn gaat aan de Stories
Bijna dagelijks worden verschillende social media verder vernieuwd. Een hele klus om dit als online marketeer bij te houden. Daarom voor jou deze maandelijkse greep uit de belangrijkste updates in social-medialand. Hier lees je het belangrijkste nieuws uit februari 2020.
-
Social Update: Twitter tipt tv-programma’s, WhatsApp toont (nog) geen advertenties
Nu de cijfers over social media weer bekend zijn, is het extra interessant om te kijken welke nieuwe features de komende tijd het verschil zouden kunnen gaan maken. Reden te meer voor een nieuwe editie van de maandelijke social-update, speciaal voor ambitieuze online marketeers. Afgelopen maand kwamen Twitter, Facebook en LinkedIn met nieuwe functionaliteiten. WhatsApp trok juist een gevreesde keutel in.
-
Off-Facebook Activity: de voor- en nadelen voor bedrijven
Naast de functie 'Why am I seeing this' die begin dit jaar is geïntroduceerd, kondigde Facebook in mei ook aan dat de nieuwe feature “Off-Facebook Activity” wordt uitgerold. Dit betekent dat de Facebook-gebruiker een overzicht te zien krijgt van zijn interacties met bedrijven en organisaties die gegevens delen met Facebook. Welke consequenties heeft dit precies? En wat kunnen bedrijven ermee?