Matt van der Poel RM
CXO Fresh Forward

Matt van der Poel RM is marketeer in hart en nieren. Als CXO (Chief eXperience Officer) bij creatief adviesbureau Fresh Forward werkt hij aan visies en strategieën voor organisaties, merken en omgevingen. Met een grote variëteit aan klanten komt hij tot positieve impact voor hun business en voor mens en maatschappij.
-
Het einde van de beleveniseconomie, of niet?
In het PIM Trendrapport 2021 wordt duidelijk dat de maatschappij zich nu op een bijzonder kantelpunt bevindt. Vandaag het laatste en derde deel: Van beleving naar transformatie. In dit nieuwe decennium groeit de angst en onzekerheid in de maatschappij en zoeken mensen controle en houvast. Betekent dit het einde van de belevingseconomie? Het antwoord op deze vraag is ja en nee.
-
Zo ben je creatief met corona
De wereldwijde pandemie raakt ons allemaal. Veel organisaties hebben het moeilijk en het einde van deze crisis is nog niet in zicht. Er wordt door organisaties zeer verschillend op deze situatie gereageerd: van de deuren (al dan niet tijdelijk) sluiten tot het omzetten van deze bedreiging in kansen. Dat laatste inspireert me: creatieve oplossingen bedenken om van betekenis te zijn en te blijven.
-
Verliefd op merken met impact
Verliefd, verloofd, getrouwd. Met een merk? Ja, dat is de essentie van branding. Een innige relatie die iets met je doet, die impact heeft. Positieve impact op jou en ook op de maatschappij.