Miriam Teoh-Wijers SMP
(Brand)Strategy Consultant Fresh Forward

My desire to establish a deep understanding for the brands I work for drives my performance. I strive to deliver meaningful brand strategies that bring people together while creating love brands that truly reach for the next level. Starting with the customers in mind I analyse the core values needed to make a difference in day to day life. Having worked with some of the most powerful household names the past decade has given me a real sense of what is important to position a brand not just in the way that it fits with the companies objectives but that it thoroughly connects with existing and desired customers segments. In my work I combine fundamental analysis with a result oriented way of working and I always strive to deliver the +1. Meaning that what the customer expects plus that little bit of magic to truly excel.
-
Zo wonen wij in de toekomst
Hoe zullen wij straks wonen? Wij voorspellen dat we veel van de algemene karakteristieken en kenmerken uit de jaren zeventig weer terug gaan zien. ‘Samen’ zal een nieuwe definitie krijgen.
-
Merken moeten een maatje worden
In het afgelopen decennium was de voornaamste rol van merken: inspireren. Inspireren voor een leuker, beter, mooier leven, maar ook inspireren om goed te doen en de wereld beter achter te laten. Wat mogen we verwachten van het nieuwe decennium? En wat betekent dit voor de koers van een merk? We kijken terug en vooruit en maken daarmee de sprong naar merkstrategie in tijden van onzekerheid en vermenselijking.