Bart Reef
Productie Strateeg Dot Connectors

The efficient use of budgets has become increasingly more important. In addition, the demand for quality content in various media has grown considerably.
My credo is: Strategise your digital and asset production and produce once, use many!
I’m keen on offering you my knowledge and expertise to map your production goals and define the best suitable way of getting there.
DOT CONNECTORS:
We optimise and organise your digital and asset production, resulting in a production method applying to all of your touchpoints. From photography and linear video to digital platforms.
We are Production Strategists, connecting the dots in digital and asset production between people, companies and projects. Not from a textbook, but from 15 years+ hands-on experience. That’s why we started in 2016.
We provide Production Strategists & Production Consultants who are seasoned experts in marketing production. Besides advising you, we work side-by-side with your team in the roll-out.
-
Het uitsluiten van irrelevante meningen
Een marketingcampagne (laten) maken voor een merk is een hele verantwoordelijkheid, zeker als alle collega’s een mening hebben over de wijze waarop dat moet gebeuren. Productie van marketingcontent is immers een #feestje. Dat moet het zeker blijven, maar wie nodig je uit op het feest? Dat is de lastige, maar essentiële verantwoordelijkheid van een project owner.
-
Content is inderdaad een containerbegrip. Het bestaat namelijk uit assets
Het begrip content kennen we, maar assets nog niet altijd. Toch kan het denken in assets efficiëntie en gemak opleveren bij het maken van marketingcontent. Slimmer produceren kan veel tijd en geld besparen! Als een productiestrategie vooraf goed is uitgedacht, ben je in staat alles in één run te produceren. Het is een kwestie van exact weten wat je nodig hebt. Klinkt makkelijk? Kan ook zo zijn! In dit artikel zetten we de basisprincipes uiteen.
-
Het roer om? Adverteerders als de nieuwe kapiteins
Steeds vaker staan adverteerders zelf aan het roer van de productie van marketingcampagnes in plaats van het reclamebureau. Met meerdere bureaus en disciplines een consistente campagne maken vergt echter veel aandacht en energie. Het aansturen van meerdere bureaus is bovendien complex. En dan ook nog de interne teams met verschillende belangen en eigen budgetten op één lijn krijgen is een extra uitdaging.