Annelies Huisingh
Directeur Eigenaar Anmacom - Innovatiehandboek.nl

Annelies Huisingh RM MBA is directeur van Anmacom B.V.: Een netwerkorganisatie voor strategisch marketing advies, innovatie en interim management. Via innovatiehandboek.nl helpt zij organisaties met het vergroten van hun innovatiekracht.
Zij heeft ruim 25 jaar ervaring als manager, directielid en adviseur in Marketing, Innovatie en merken bouwen bij toonaangevende bedrijven als Henkel, Unilever, FrieslandCampina, RedBull en SaraLee/DE. Met haar passie voor vernieuwing heeft zij inmiddels vele bedrijven ondersteund met het vergroten van hun innovatiekracht. Annelies is auteur van Impact door Innovatie.
-
Omtzigt-debat is mooie les voor elke merkenbouwer
Het is vrijdag 2 april 2021 drie uur in de ochtend en het merk Rutte heeft onnavolgbare schade opgelopen. Je moet in de afgelopen week wel onder een steen hebben gelegen om niet te hebben gezien welk circus zich in Den Haag heeft afgespeeld. Politici rolden over elkaar heen over vier woorden op een document, vastgelegd door een alerte fotograaf: positie Omtzigt, functie elders.
-
Marketeer is in alle opzichten spil van vernieuwing
In sommige branches lopen de marketingafdelingen voorop bij bepaling van het korte- én langetermijnbeleid. In vele andere zie je nog steeds dat marketing als een verlengstuk en kostenpost wordt gezien. Bij tegenvallers en als er gesneden moet worden is marketing 'de klos'.