Marc Woesthuis
Directeur / Eigenaar TriMM

Marc Woesthuis is directeur / eigenaar van TriMM, fullservice internetbureau in Enschede/Baarn. Naast diepgaande online kennis gaat zijn specifieke aandacht momenteel naar Omni-channel en Digital Business Development om organisaties te helpen een digitale transitie te laten maken.
-
AIMP 2014: wat gaan we doen met al die data?
Afgelopen week vond het AIMP-congres plaats, met als thema: "Marketing in a disruptive world". Zo 'disruptive' zag de wereld er overigens afgelopen dinsdag 11 maart niet uit: op de zonovergoten High Tech Campus in Eindhoven was het goed toeven voor de deelnemers aan het congres, die tussen de lezingen door veel aan het water en in de zon te vinden waren. Maar ondanks het mooie weer werden de lezingen goed bezocht door meer dan 150 professionals uit verschillende sectoren van de marketingwereld. En terecht. Het gevarieerde programma verzandde nergens in theoretische beschouwingen, maar bleef vooral praktisch en toepasbaar.
-
De digitale overheid: werkelijkheid of utopie?
Een zich terugtrekkende, kleiner wordende overheid die taken met partners wil oppakken, krijgt meer en meer te maken met externe partijen en netwerken. Het is daarom noodzaak dat de overheid online evolueert; van een zendersplatform naar een digitale overheid met een goed samenwerkingsplatform.
-
Wearable computing gaat winkelervaring ingrijpend veranderen
Stonden de laatste tien jaar in het teken van de mobiele revolutie, de komende jaren zal de ‘wearable’ computer het podium gaan veroveren, in de vorm van smart glasses, smart watches, smart bracelets en nieuwe, nog niet bedachte incarnaties. Winkelen zal nooit meer hetzelfde zijn.