De online research database voor de laatste onderzoeken, case studies, how-to's en templates over online marketing & media.

  • Q3 2014 Email Trends and Benchmarks

    Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 8,7 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het derde kwartaal van 2014.

    Lees verder »
  • Q2 2014 Email Trends and Benchmarks

    Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 7,8 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het tweede kwartaal van 2014.

    Lees verder »
  • How America’s Top Retailers Set the Tone with Welcome Emails

    75 procent van de grootste retailers in Noord-Amerika stuurt nieuwe nieuwsbriefabonnees een welkomste-mail. Opvallend daarbij is dat een groot aantal retailers direct met de deur in huis vallen en een korting aanbieden. Maar liefst 25 procent van de merken en organisaties die een welkomstmail voor hun e-mailmarketingprogramma hebben communiceert een korting.

    Lees verder »
  • Q1 2014 Email Trends and Benchmarks

    Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 6,2 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het eerste kwartaal van 2014.

    Lees verder »
  • Usability onderzoek e-mailnieuwsbrieven

    De DDMA heeft een usability onderzoek naar e-mailnieuwsbrieven uitgevoerd, gericht op de consument. Sluit een nieuwsbrief aan bij de wensen en behoeften van de lezer en waar kan deze nog verbeterd worden? Het onderzoek wil marketeers inspiratie bieden om het resultaat van e-mailmarketing continu te optimaliseren.

    Lees verder »
  • NOM Folder Monitor 2014

    Wie denkt dat door de digitalisering de huis-aan-huis folder zijn langste tijd heeft gehad, heeft het mis. Met 11,5 miljoen Nederlanders is de huis-aan-huis folder het middel met veruit het grootste bereik. 3,8 miljoen Nederlanders lezen bovendien een digitale folder. Gemiddeld wordt aan het lezen van folders (papier en digitaal) 17 minuten per week besteed. Bijna twee derde overweegt hierdoor een aankoop. Anderen kopen regelmatig een aanbieding uit de folders(48%). 

    Lees verder »
  • Q4 2013 Email Trends and Benchmarks

    Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 7 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het laatste kwartaal van 2013.

    Lees verder »
  • 2013 E-mail Marketing Benchmark Study

    Op zoek naar meer inzicht in hoe succesvol je e-mailmarketing is? Met zeeën aan metrics maar weinig tijd kan het een flinke uitdaging zijn om de klantinteractie te meten. In deze benchmark word je geholpen met een 'baseline' scorecard om vast te stellen hoe goed je ervoor staat. 

    Lees verder »
  • Q3 2013 Email Trends and Benchmarks

    Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 6,1 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het derde kwartaal van 2013.

    Lees verder »
  • Q2 2013 Email Trends and Benchmarks

     Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 6,1 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het tweede kwartaal van 2013.

    Lees verder »