Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Advertentiebestedingen

gerelateerde topics

  • reclame
  • reclamezuil
  • viewability
  • marketingstrategie
  • jumbo

advertentiebestedingen experts


  • Aantal blogs: 1
  • John Faasse
    Aantal blogs: 1
  • Alice Kaal
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • De marketingmix van Jumbo: televisie en online zijn samen onverslaanbaar

    De marketingmix van Jumbo: televisie en online zijn samen onverslaanbaar

    Hoewel niet meer de heilige graal is tv nog altijd springlevend als reclamemiddel, vindt Edward van de Ridder, head of strategy bij Alfred International. Dit bureau ontwikkelt sinds 2013 de commercials voor supermarkt Jumbo, met acteur Frank Lammers als familieman in de hoofdrol. Wel verschuift de marketingmix van Jumbo steeds meer naar online. De kunst schuilt in de koppeling. "Televisie gecombineerd met online video, dat scoort."

    Lees verder »
    • MarketingTribune
    • 14 maart 2019
    • Advertising Social media Media
      • 27022
      • 1
  • Alle reclame de wereld uit

    Alle reclame de wereld uit

    Alle reclame de wereld uit, te beginnen met Amsterdam. Dat schijnt de insteek te zijn van hoofdstedelijk GroenLinks vanwege een discussie over digitale reclamezuilen van JCDecaux. Je kunt natuurlijk van mening zijn dat de wereld beter af is zonder reclame in het algemeen en buitenreclame in het bijzonder. Het is alleen de vraag hoe breed dat wordt gedragen. Tijd voor een heroverweging.

    Lees verder »
    • John Faasse (Uitbijter BV)
    • 14 maart 2019
    • Advertising
      • 12938
      • 2
  • Welke gevolgen heeft Campaign Budget Optimization voor Facebook-advertising?

    Welke gevolgen heeft Campaign Budget Optimization voor Facebook-advertising?

    Vorig jaar werd het al geïntroduceerd als optie in je Facebook-campagne: Campaign Budget Optimization. Facebook’s Help Center meldt dat eind dit jaar het punt is aangebroken dat we geen keuze meer hebben en dat Campaign Budget Optimization de enige manier wordt om je budget in te stellen. Welke gevolgen heeft dit voor jou als social advertiser?

    Lees verder »
    • Alice Kaal (Adwise - your digital brain)
    • 12 februari 2019
    • Advertising Social media
      • 19370
      • 0
  • De effectiviteit én uitdagingen van display advertising

    De effectiviteit én uitdagingen van display advertising

    Adblockers, de verschuiving naar mobiel: al tijden vormt de visibility, de zichtbaarheid dus, van display-ads een probleem. Hoe ga je daarmee om als adverteerder en als bureau? Dat was de centrale vraag tijdens de 58ste editie van Online Tuesday met verhalen van Nathalie Peters (IAB Nederland), Marcel Vogels (E2Mediagroup) en Marlies Willemsen (Dienst Publiek en Communicatie).

    Lees verder »
    • Thomas van Manen (Marketingfacts)
    • 17 februari 2016
    • Advertising
      • 10459
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you