-
Hoe houd je die verandering vast?
Sommige mensen hebben in de afgelopen maanden allerlei stappen gezet om zichzelf ander gedrag aan te wennen. Ben jij ook opeens meer aan het sporten, gezonder aan het eten, of op een andere manier positieve verandering in je leven aan het brengen? Dan wil je waarschijnlijk graag weten hoe je dat vasthoudt. Hieronder zal ik uitleggen wat er nodig is om gedragsverandering langdurig vol te houden.
-
Waarom sporten we nu wél regelmatig?!
Sinds de invoering van de coronamaatregelen loop ik ‘s avonds hard of doe ik een andere sportieve activiteit. De zak chips heb ik ingeruild voor komkommer. Hoe kan dit? Waarom is mijn gedrag veranderd? En wat heeft een olifant hiermee te maken?
-
Laatste kans: doe mee met het webinar over online verleiding!
Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?
-
Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie
Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?
-
Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie
Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?
-
Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie
Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?
-
Exponentiële groei door het toepassen van psychologie en gedragseconomie
Jouw bedrijf is afhankelijk van het (koop)gedrag van klanten en hun gedrag wordt bepaald door hun brein. Weet jij hoe die 1,5 kilo aan corticale proteïnen en vetten werkt? Hoe dat orgaan tussen hun oren aandacht geeft, waarneemt en onthoudt? Hoe het beslist op basis van emoties en ratio’s? En het belangrijkste: hoe beïnvloed jij als marketeer al die processen?
-
Met behavior design gedrag sturen van poster tot iPhone-app
Vorige week donderdag vond alweer de 2e Behavior Design meetup plaats in Amsterdam. Dit keer was de locatie een kantoorboot in de haven waar een van de organisatoren Somehow gevestigd is. Wederom was er een breed en divers aanbod van sprekers en publiek. Van onderzoekers tot designers.
-
Behavior design: van slimme gebouwen via IKEA-hacking naar gezonde medewerkers
Afgelopen donderdag vond de eerste editie van de Behavior Design Meetup plaats. Somehow organiseert deze serie meetups samen met Info.nl/labs. Behavior design is het vakgebied waarbij we gedrag proberen aan te passen door middel van ontwerpbeslissingen. Met de opkomst van draagbare technologie en sensoren is dit actueler dan ooit. In een wereld waarin steeds meer data wordt opgevangen van gedrag, is het interessant hoe hier mee om te gaan. Behavior design is daarin een geëigend middel.