-
Businesscase voor rebranding: wat kost het, wat levert het op?
Van tijd tot tijd is je merk toe aan een update: of het nu gaat om een compleet nieuwe positionering of een doorontwikkeling van de visuele identiteit. Een vraag die in de board vaak als eerste gesteld wordt: wat gaat dat eigenlijk kosten en wat levert het op? In deze blog laat ik je zien hoe je een sterke businesscase opstelt voor merkinvesteringen.
-
De week van Koot: de toekomst van ‘de klant centraal’ en de beste businessboeken
De laatste nieuws-update van dit decennium. Geen nieuws van het jaar, maar gewoon een 'Van Alles over Van Alles'-overzicht, van de belangrijkste momenten van de laatste tien jaar, de staat van podcasts en een AI-cursus voor heel Europa, tot aan de beste businessboeken en een eerbetoon aan Paul de Blot.
-
Wie zijn de internetmiljonairs onder 41 jaar?
‘Het sexy zusje van de Quote 500’ doopten sommige media vorig jaar de eerste editie en vandaag is hij voor de tweede keer gepubliceerd: De Quote 500 Junior. Oftewel, wie zijn de 100 rijkste Nederlanders onder de 41 jaar, goed voor een vermogen tussen de 5 en 149 miljoen.
Internetondernemer en voormalig oprichter van de Lost Boys Michiel Mol (37 jaar) staat met een geschat vermogen van 149 miljoen euro op de eerste plaats. Hij wordt gevolgd door Maasbert Schouten (35) en Monique van Riemsdijk (36) met resp. 117 en 84 miljoen euro. Schouten is werkzaam in de hypothekenbranche en van Riemsdijk in de schoonmaaksector. Leuk om te zien dat ook Raymond Spanjer (30) van Hyves in de lijst staat. Met een geschat vermogen van 10 miljoen euro staat hij op plek 54.
Iemand de complete top 100 al gespot en de internetmiljonairs onder de 41 jaar op een rijtje gezet?