Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Congres

gerelateerde topics

  • event
  • ai
  • innovatie
  • seo
  • marug

congres experts

  • Jeroen Mirck
    Aantal blogs: 2

  • Aantal blogs: 1
  • Sanne Bakker
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Destination Marketing 3.0: stop het junkfood-toerisme!

    Destination Marketing 3.0: stop het junkfood-toerisme!

    Door het coronavirus reizen we even niet, maar de reisbranche moet evengoed blijven nadenken over toekomstscenario's. Eerder deze maand is op het congres Historical City 3.0 in Krakau een radicale strategiewijziging voor Destination Marketing Organisations (DMO's) belicht. "Consumenten moeten overtoerisme gaan zien als junkfood." Ook Nederlandse steden kunnen hiermee aan de slag. "De coronacrisis gaat voorbij, maar zal enorme impact hebben op de sector."

    Lees verder »
    • Sanne Bakker (ensanne focus op content)
    • 28 maart 2020
    • Contentmarketing Brand management
      • 10114
      • 0
  • Weg met de grenzen tussen kanalen

    Weg met de grenzen tussen kanalen

    Met de komst van nieuwe technologieën, zijn we (on)bewust steeds meer nieuwe kanalen gaan gebruiken. De nieuwe kanalen brengen voor de consument veel gemak met zich mee. Via Google Home weet je het weer van morgen, via een influencer op Instagram koop je dat leuke jurkje en door de integratie van augmented reality is het mogelijk om je auto virtueel vorm te geven. Voor bedrijven brengen de nieuwe kanalen mogelijkheden met zich mee, maar zeker ook uitdagingen. Aan bedrijven de taak om op de juiste manier in te spelen op de nieuwe kanalen.

    Lees verder »
    • Sjoerd Bouman (MARUG Conference)
    • 8 februari 2020
    • Strategie
      • 6988
      • 0
  • Future Port Prague brengt digitale toekomst dichtbij

    Future Port Prague brengt digitale toekomst dichtbij

    De wereld gaat disruptief veranderen, dat weten we allemaal. Maar hoe dan precies? Eerder deze maand probeerde Future Port Prague antwoord te geven op die vraag. Niet alleen door het over digital en tech te hebben, maar ook door uitstapjes te maken naar zeer uiteenlopende sectoren, van food en recruitment tot de medische wetenschap. “Think about significance, not about success.”

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 27 september 2019
    • E-business Data analytics Innovatie
      • 5322
      • 0
  • NIMA Marketing Day: wat heb je daar te zoeken?

    NIMA Marketing Day: wat heb je daar te zoeken?

    Als geregeld bezoeker van dit onvolprezen shockblog over innovatie in marketing kan het je onmogelijk zijn ontgaan dat er sinds anderhalf jaar een soort innige verkering gaande is, die trouwens een aantal weken geleden ook echt is beklonken met een huwelijk (al wordt er nog gepuzzeld op de huwelijkse voorwaarden – pin me nergens op vast). NIMA wordt echt voor de helft uitgever van Marketingfacts. Goed voor NIMA, goed voor M!, zo luidt de verwachting.

    Lees verder »
    • Luuk Ros (NIMA Nederlands Instituut voor Marketing)
    • 16 mei 2019
    • Contentmarketing Customer experience Marketingfacts
      • 6412
      • 0
  • Hoe is het audio-landschap veranderd in 2025?

    Hoe is het audio-landschap veranderd in 2025?

    “Sound Matters: the Future of Audio.” Dat was afgelopen maand het thema van de internationale conferentie Radiodays Europe. Interessant, want het radiolandschap ontwikkelt zich stormachtige door de opkomst van podcasting en online radio. Laat er nou net een Nederlandse podcast zijn gemaakt met een terugblik op dit event. Deze Radio Podcast is onze luistertip van deze week. Lees hier waarom.

    Lees verder »
    • Jeroen Mirck (Mirck Media)
    • 4 mei 2019
    • Advertising Innovatie
      • 7094
      • 2
  • Intelligent Impact: tech-revolutie is niet louter positief

    Intelligent Impact: tech-revolutie is niet louter positief

    We staan aan de vooravond van een technologische revolutie. Een nieuw tijdperk, waarin kunstmatige intelligentie (AI) een heel dominante rol zal gaan spelen. Dankzij mobiele telefoons en social media waren we al meer verbonden dan ooit tevoren, maar nu groeit de toegankelijkheid van informatie pas echt exponentieel. Wat voor goeds en kwaads brengt deze Intelligent Impact ons?

    Lees verder »
    • Elske van Randwijk (MARUG Conference)
    • 23 februari 2019
    • Innovatie
      • 6052
      • 0
  • Social Today 2019: welk beeld doet je stoppen met swipen?

    Social Today 2019: welk beeld doet je stoppen met swipen?

    Er blijft onverminderd behoefte aan het produceren en bedenken van creatieve content die de aandacht trekt. Dat bleek maar weer eens tijdens Social Today, een congres van Frankwatching op 14 februari over de laatste trends in social media. Ook niet onbelangrijk om vast te stellen: organic reach is not dead. Maar hoe zorg je er nou voor dat mensen stoppen met swipen?

    Lees verder »
    • Tanja Jans (Freelance)
    • 21 februari 2019
    • Social media
      • 9206
      • 0
  • Friends of Search 2019: hoe je offline sales online beïnvloedt

    Friends of Search 2019: hoe je offline sales online beïnvloedt

    Een van de meest vooraanstaande SEO/SEA-evenementen in Nederland vond op 6 februari plaats: Friends of Search. Ruim twintig sprekers van toonaangevende bedrijven gaven hun visie op onder meer Voice Search, Conversational AI, betekenisvolle content en de verdere samensmelting tussen de offline en online customer journey. Dit is search in 2019!

    Lees verder »
    • Rick Bakker (Tomorrowmen)
    • 8 februari 2019
    • Advertising Search Data analytics E-commerce
      • 10934
      • 2
  • YoastCon: dé SEO en Online Marketing conferentie in Nijmegen op 7 & 8 februari! #spon

    YoastCon: dé SEO en Online Marketing conferentie in Nijmegen op 7 & 8 februari! #spon

    Een beetje zichzelf respecterende SEO-marketeer heeft het allang in zijn of haar agenda staan, maar we wijzen je toch graag nog een keer op hét SEO & Online Marketing event van 2019. Op 7 en 8 februari aanstaande verzamelt de internationale Search Engine Optimization (SEO) top zich in het oosten van ons land. In De Vereeniging in Nijmegen vindt dan de online marketing conferentie YoastCon plaats. Heb je nog geen kaartje? Wees er dan snel bij!

    Lees verder »
    • Yoast
    • 17 januari 2019
      • 6474
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you