-
Hoe gaat Corendon om met corona?
Corné Hoogendoorn is directeur marketing bij touroperator Corendon. Corona heeft de reisbranche als een van de eerste en meteen ook zeer hard geraakt, stelt hij. “Ik neem de bezoeker op Nima Marketing Week mee in de wijze waarop wij hiermee omgaan en tóch kansen weten te pakken.”
-
Beste Corendon, kunnen we vrienden worden?
Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om te worden gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom deze reeks persoonlijke brieven aan bedrijven, om hun marketing en communicatie te spiegelen aan sociaal en menselijk gedrag. Ditmaal de vraag aan Corendon: kunnen we vrienden worden?
-
Steven van der Heijden (Corendon): “Technologie gaat de reisbeleving persoonlijk maken”
Technologie gaat helpen reizigers een persoonlijke reisbeleving te geven, volgens Steven van der Heijden, ceo van Corendon. Zeker omdat het niet haalbaar is dat allemaal door hostessen te laten gebeuren. Maar dat personaliseren is vanwege de benodigde koppelingen in technologie en systemen een flinke uitdaging voor de reisorganisatie. Een interview over de uitdagingen waarvoor marketeers zich gesteld zien - in de reiswereld en daarbuiten.