Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Dutch Marketing Awards

gerelateerde topics

  • marketeer of the year
  • marketingbedrijf
  • marketingtalent of the year
  • bol.com
  • reclame

dutch marketing awards experts

  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 5
  • Thomas Romers
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • (Medior) Online Marketing Consultant

    (Medior) Online Marketing Consultant

  • (Senior) Marketeer

    (Senior) Marketeer

  • Projectleider Klant & Dienstverlening

    Projectleider Klant & Dienstverlening

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Waarom VodafoneZiggo het beste marketingbedrijf van Nederland is

    Waarom VodafoneZiggo het beste marketingbedrijf van Nederland is

    VodafoneZiggo is zojuist uitgeroepen tot Beste Marketingbedrijf van Nederland. Met afstand de meest prestigieuze erkenning die een marketingteam in Nederland kan winnen voor geleverde prestaties. Daarmee schaart het telecombedrijf zich in een rijtje illustere voorgangers, waaronder HelloFresh, Bol.com, Rituals, Hunkemöller, De Bijenkorf en Rijksmuseum.   

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 22 april 2021
    • Advertising Innovatie Strategie Brand management
      • 12690
      • 2
  • Deze start-ups wonnen ooit een Dutch Marketing Award

    Deze start-ups wonnen ooit een Dutch Marketing Award

    De Dutch Marketing Awards wordt dit jaar alweer voor de zevende keer uitgereikt. Marketeers en bedrijven maken daarbij kans om in één van zeven categorieën te winnen. Vooral de categorie van start-ups bleek in de afgelopen jaren interessant. De kans is namelijk groot dat de bedrijven die je nú in de lijst vindt, over een aantal jaar grote, bepalende corporates zijn geworden. Het zijn bedrijven met ambitie én een goed marketingplan, die we de komende jaren zeker in de gaten moeten blijven houden.

    Lees verder »
    • Thomas Romers (Marketingfacts)
    • 22 april 2021
    • Innovatie Strategie
      • 4987
      • 0
  • Ruim vijfenzeventig voordrachten voor Marketeer of the Year

    Ruim vijfenzeventig voordrachten voor Marketeer of the Year

    Na het sluiten van de aanmeldingsmogelijkheid voor de Dutch Marketing Awards afgelopen maandag hebben de organisatoren meer dan hondervijftig personen en bedrijven op de longlist. Een record. Het uitzoeken wordt een flinke kluif voor de verschillende vakjury's. Met name in de categorie 'Marketeer of the Year' is het drukker dan ooit. Kennelijk leven we in een tijd die wel wat awesomeness in de spotlights wil zetten.

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 4 februari 2021
    • Innovatie Loopbaan Strategie
      • 5696
      • 0
  • Wie deed marketing het best in rampjaar 20?

    Wie deed marketing het best in rampjaar 20?

    Er wordt wel eens lacherig gedaan over de shitload aan prijzen waarmee het vak van verleiding zichzelf op de schouder slaat, maar er is er maar één die eerder kijkt naar je why dan naar je what en how. Je hóeft niet eens een mediacampagne te hebben gedraaid in 2020 om beste marketingprestatie van het jaar te hebben geleverd. 

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 22 januari 2021
    • Innovatie Loopbaan Strategie Brand management
      • 5832
      • 0
  • Marketing kan wel wat PR gebruiken

    Marketing kan wel wat PR gebruiken

    Komende maanden worden in willekeurige volgorde SAN Accenten, Esprix, Amma’s, Lampen, Spinnen, Effies en een Gouden Deurmat uitgereikt aan alle denkbare merken voor alle denkbare vormen van marketingcommunicatie. De Loeki's en de Coqs d’Honneur zijn er net uit. Een leuke kant van het vak waaraan toch een beetje glamour kleeft. Maar da’s de buitenkant. Ritsons ‘meat of marketing’ is minder aaibaar.

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 5 maart 2020
    • Advertising Brand design Strategie Brand management
      • 10514
      • 0
  • Waarom Bol.com het beste marketingbedrijf van Nederland is

    Waarom Bol.com het beste marketingbedrijf van Nederland is

    De kogel is door de kerk en het besluit staat vast. Op 26 maart is Bol.com in Amsterdam uitgeroepen tot Beste Marketingbedrijf van Nederland, gebaseerd op de marketinginspanningen van 2018. Op zich is dat opmerkelijk, want als je naar bedrijfsresultaat kijkt, is de vraag best gerechtvaardigd of Bol.com zo’n titel nú, twintig jaar na zijn oprichting en feitelijk nog altijd worstelend met een overtuigend businessmodel, verdiende. Ik denk het wel, maar een beetje toelichting is misschien op zijn plaats. Een analyse met het juryrapport in de hand.
     

    Lees verder »
    • Luuk Ros SCP (Marketingfacts)
    • 26 maart 2019
    • Advertising E-business Social media Contentmarketing E-commerce Innovatie
      • 102180
      • 3
  • De Bijenkorf winnaar van “de awards die eens écht over marketing gaan”

    De Bijenkorf winnaar van “de awards die eens écht over marketing gaan”

    Vorig jaar sloegen NIMA, PIM en Adfo Groep de handen ineen. Zij besloten gezamenlijk - en met medewerking van MEC en MAN - de uitreiking van hun marketingawards te organiseren. Volgens Luuk Ros, sinds dit jaar manager content bij NIMA en vorig jaar werkzaam bij Adfo Groep, een logische keuze. Het resultaat is een no-nonsense verkiezing "die eens écht over marketing gaat en niet meer dan dat.” Een feestje voor marketeers dus, met als grote winnaars De Bijenkorf, Coolblue, Dopper, VandeBron en Tony's Chocolonely's Henk Jan Beltman. 

    Lees verder »
    • Bram Koster (Evolve)
    • 1 april 2016
    • E-business
      • 12815
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds
Ontvang onze nieuwsbrief
aanmelden

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2022 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you