-
Leidt merkvoorkeur écht tot marktaandeel?
Sturen op merkvoorkeur is zeker niet onverstandig, maar het is beslist geen zaligmakende marketing-KPI en het is ook niet de enige die relevant kan zijn. Samenhang is te weinig om conclusies te trekken over oorzaak en gevolg. Het kán er wel zijn, maar dat is nooit bewezen.
-
Waarom voorkeursmerken altijd winnen
Met ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in handen. Reclameman/marketeer Ed Stibbe beschrijft in zijn eerste boek op een zeer toegankelijke manier waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dit ook zou kunnen.
-
(Podcast) Je naam als meest krachtige marketinginstrument
Ed Stibbe is geen onbekende naam in reclameland. Hij werkte vanaf de jaren negentig bij grote bureaus als FHV/BBDO, PMSvW en Lintas. Met legende Bela Stamenkovic richtte hij SSSS & Orchestra op en nu werkt hij zelfstandig als ES & Company. Stibbe is de gast in de laatste Namarama Show van dit jaar!