-
Sales en marketing vormen gouden combi bij Virtuagym
In deze HelloMasters-podcast spreken we met Simon Aurik de CCO & CMO van Virtuagym. Een diepgaand gesprek over de rol van marketing bij Virtuagym. Auriks filosofie: “Je moet luisteren naar de markt maar niet je oren vormen naar de markt.”
-
Vlog: waarom het Van Gogh Museum nu kunst gaat uitlenen
Welkom bij de vierde HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, nu tijdelijk als vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing- en mediascene. Deze keer met Lilly van Empel, hoofd Marketing bij het Van Gogh Museum.
-
Vlog: hoe Josephine Kay (Cosmo) vrouwen in deze eenzame tijd gaat helpen
Welkom bij onze eerste HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast, en nu tijdelijk vlog, van HelloMaaS, waarin founder Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketing en mediascene. Vandaag met Josephine Kay, hoofdredacteur van de Nederlandse editie van Cosmopolitan Magazine.
-
Podcast: hoe bouw je het merk van de kleinste stad in Nederland?
HelloMasters is de podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In de 21ste HelloMasters-podcastaflevering een interview met Joris van Dijk, algemeen directeur van Madurodam.
-
Podcast: voice volgens voice-pioniers Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker
Hey Siri! Hello Alexa! Is voice-marketing de revolutie in marketing en interface-design? Met Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker, a.k.a 'The Voices of Voice Marketing' gaan we in gesprek over deze 'nieuwe' vorm van marketing, de strategie erachter en de toekomst ervan.
-
Podcast: Hoe Brenda Smith (AS Watson) de marketingjungle doorklieft
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering een gesprek met Brenda Smith, Director Marketing and Customer Experience bij AS Watson Health & Beauty Benelux.
-
Rado Raykov (CEO van Holler.live) over het belang van feedback, fundraising en marketing
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering een gesprek met Rado Raykov.
-
Kevin Capota (L’Oréal Nederland) over digitale transformaties en zijn rol als CMO
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In alweer de elfde aflevering spreken we met Kevin Capota, CMO van L’Oréal Nederland, over wat het precies inhoudt om CMO te zijn, digitale transformaties en leermomenten.
-
Podcast: Gerben Klop over de dynamiek van corporate start-ups (Unilever) en innovatie
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering een gesprek met Gerben Klop.
-
Podcast: Hoe innovation-labs werken bij PVH (Tommy Hilfiger, Calvin Klein) en Brenntag (Chemicaliën)
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscène. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering zijn Délia Lauret en Maarten Stramrood te gast.
-
Podcast: Willemijn Schneyder (SwipeGuide) over female founders en verandering
HelloMasters is de tweewekelijkse podcast van HelloMaaS, waarin Louise Doorn spreekt met de toekomstige leiders in de Nederlandse marketing-scene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering Willemijn Schneyder, oprichter van SwipeGuide, over haar werk als female founder, het inspelen op veranderingen en teamcultuur.
-
Podcast: Vice Media en Virtue: Steph Morrow over het nieuwe agency-model
HelloMasters is de wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscene. CEO's en CMO's spreken over de staat van marketing, en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze aflevering vertelt Steph Morrow van VIRTUE Amsterdam, het creatieve bureau van Vice Benelux, over de veranderingen van marketing in de global economy, het agency-model, influencer-marketing en teamcultuur.
-
Podcast: Dave Shoemack (VanMoof) over effectieve branding en succesvolle startups
HelloMasters is de nieuwe wekelijkse podcast van HelloMaaS, waarbij CEO Louise Doorn spreekt met de huidige en toekomstige leiders in de Nederlandse marketingscene. In de mooie omgeving van het Vondelpark spreken CEO's en CMO's over de staat van marketing en de successen én twijfelmomenten uit hun loopbaan. In deze eerste aflevering vertelt Dave Shoemack (VanMoof) over effectieve branding, start-ups, een winnend team bouwen en over de eigenschappen die een goede marketeer moet hebben.